hier is ie dan!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster hier is ie dan!!

• Maker
    Discussie
  • Sinds deze avond staat mijn nieuw speeltje ook in de garage naast m’n Smartje, ondanks de economische crisis heb ik nog maar enkel de afdekhoes kunnen betalenlolgafas1 en kan ik het geheel nog niet bloot geven!! dus ik zal om het spannend te houden elke dag een stukje van de sluier oplichten, aan jullie om je ongezouten mening in de kring te gooien 8)

Voor diegene die zich afvragen om welk merk het hier gaat?? mag je altijd een pb’je sturen, maar let op! gekke vragen bestaan niet, enkel gekke antwoorden 😳

[url=http://imageshack.us:19qatkln]
    [url=http://g.imageshack.us/img145/porsche006rd6.jpg/1/:19qatkln]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Vandaag had ik namiddag nog enkele uurtjes over en heb ik al 1 zijdorpel kunnen monteren, vrij eenvoudig want ze zijn origineel van Porsche toch vraagt het wel wat behendigheid en dienen de beide velgen langs 1 zijde eraf dan maar ineens de binnenkanten zuiver gemaakt en de flensen en wielbouten netjes opgesmukt

[url=http://imageshack.us:3c1g75ye]
      [url=http://g.imageshack.us/img119/porsche011un6.jpg/1/:3c1g75ye]

WB

De uitsnijding van de bumper thv. de uitlaat is al helemaal anders op de foto’s!!!! De originele bumper ziet er veel lager uitgesneden uit!
        Ik “vermoed” dat de nieuwe bumper ook iets verder zal komen…….
        Vandaar ook dat de uitlaat er op de eerste foto zo klein uit ziet denk ik, want dat zijn die originele uitlaten helemaal niet…………. 🙄

[quote=”WB”:o6jlsrhu]Zeer mooie kleurencombinatie!!!! Maar hoe komt dat die uitlaat zo naar binnen steekt? Is me nog bij geen enkele andere boxster opgevallen… 😯 [/quote]

wel ik heb de bumpers dan wel aangepast naar het 2003 model maar ik meen toch te herinerren dat dit voorheen bij de originele bumper ook al wel zo was?? eens een oude foto raadplegen!!

zieso! zo was hij dus voor ik hem kocht en onder handen nam, en zoals je ziet moet je de uitlaat toch ook al erg zoeken!, k’snap het niet!! wel merkten we dat bij demontage van de bumper achteraan een aanrijding is gebeurd! zou hier de uitlaat een tik hebben gehad??

[url=http://imageshack.us:o6jlsrhu]
          [url=http://g.imageshack.us/img444/001ya2.jpg/1/:o6jlsrhu]

WB

Zeer mooie kleurencombinatie!!!! Maar hoe komt dat die uitlaat zo naar binnen steekt? Is me nog bij geen enkele andere boxster opgevallen… 😯

Very naais !! 😉 😉

Mooie wagen 😉

Mooi hé! 😉

Ziet er goed uit .

Met de smart zal niet veel meer gereden worden denk ik nu. Vind zon smart uberhaupt al van geen meter rijden (hebben er zelf ook 1 thuis)

De Boxster is nu qua buitenkleur en interieur + de originele opties naar mijn hand gezet, maar is nog lang niet af!! en dan bedoel ik meer op het opkuiswerk en lichte details zoals de uitlaat die te ver naar binnen steekt, mss zoek ik ook nog achter geperforeerde remschijven met rode klauwen? indien dit te betalen valt?

[quote=”daniell”:1tbv70mv]verlagen?? volgens de optielijst van mijn wagen heb ik reeds een sportophanging en hangt hij al wat lager dan origineel, indien ik dit overweeg om hem wat lager te leggen zal dit zekers gepaard gaan met attesten zekers??[/quote]

Ik heb een duits Dekra attest voor m’n sportveringen.De wagen is indertijd ingevoerd vanuit Duitsland. De eerste eigenaar van de Boxster was een personeelslid bij Porsche.Het was dus ook logisch dat de sportveringen bij Porsche zelf gemonteerd werden.
                        Op de keuringspapieren van vorig jaar staat duidelijk vermeld dat de wagen LAGER dan ELF centimeter is.De auto is reeds verschillende malen de Belgische keuring zonder problemen gepasseerd.
                        Maar wat raad ge nu?
                        Toen ik twee weken geleden met m’n auto naar de keuring ging,werden de attesten gewoon terug in de auto gesmeten,reed men op de brug (met schade onderaan de wagen)en deed men het balktestje.
                        Natuurlijk viel het balkje halverwege de wagen om.
                        Meteen begon die keuringsgast te zeveren van ”dat ziet er hier niet goed uit hé”.
                        Gelukkig kon ik hem aan z’n muizeverstand brengen dat er onderaan twee rubberen flapjes hangen om een luchtstroom naar de motor te leiden,en dat die het balkje raken.
                        Met heel veel tegenzin moest ie het nu wel goedkeuren.
                        Uiteindelijk werd de Boxster toch afgekeurd voor versleten achtererbanden.Ik ben nu wel te weten gekomen dat er op die keuring (St. Denijs Westrem) nog een lijn is met een put,zodat wanneer ik terug ga voor de herkeuring niet meer op de brug moet. (lijn 5)
                        Dus,wanneer U beslist om nog lagere veringen te monteren,zorg zeker voor goede attesten.

proficiat Daniell ziet er zeer goed uit 🙂

De aandachtspunten die jullie aanhalen had ik ook wel in gedachten 😕 maar je moet toch wel steeds een ” kosten/baten ” analyse maken en jezelf ertoe verplichten om ergens te stoppen met veranderingen aan te brengen of ze dan al beter zouden zijn??

de uitlaat zag ik na montage van de 2003 model bumper dat deze een stuk binnen steekt?? hoe dat dan weer komt is maar de vraag? een andere uitlaat wil ik wel overwegen? maar ik kan ook gewoon een ander eindstuk steken en dan bv een van een Boxster S ??

verlagen?? volgens de optielijst van mijn wagen heb ik reeds een sportophanging en hangt hij al wat lager dan origineel, indien ik dit overweeg om hem wat lager te leggen zal dit zekers gepaard gaan met attesten zekers??
                            Spacers van 17mm heb ik liggen maar met deze Carrera S velgen staat hij nu net binnen de kast, en eens ze er buiten komen vind ik het nogal wat Jhonny-achtig?? kwestie van smaak zekers,

en een andere uitlaat 😉

Nice 8)

Ik zou hem iets lager zetten en misschien nog wat spacers op de achterwielen. Mooie kleurencombo ook . 😉

knappe combi, mooie velgen
                                  zo mag ie bij mij ook in de garage…. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.