Hier is ie dan: onze 981 Spyder

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Hier is ie dan: onze 981 Spyder

• Maker
    Discussie

• beltar
    Deelnemer

Na lang wachten… Onze Spyder:

[IMG]http://i63.tinypic.com/2reslkp.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
      • Proficiat met de knappe witte…

Het verbaast me niets dat je meer hebt aan de “kleine” Spyder dan aan de R8. Een auto kan ook te veel zijn: te groot, te breed, te veel pk, te veel geld… Een 981 of een 991 is precies goed!

[quote=”mark986″ post=228481]R8 weggedaan?[/quote]
          Yep, rijdt ergens rond in Finland.

R8 weggedaan?

Thx voor al de lof!
              Nu1400km op de teller, al efkes doorgetrokken tot 5500rpm… What a great sound! Mannen dat is een machien!
              Enige grote nadeel, geen parkeersensoren, de achterruitrijcamera is tricky shit…
              Onze R8 was dan wel een categorie hoger, maar deze rijdt nu al prettiger. Dat beloofd voor de zomer!

Pol

Mooie eyecatcher. Geniet ervan en Proficiat !

gelukwensen !!! Heeeeel Mooi .
                  Ik ben nog heel “content” met mijn boxster 981 maar als ik DIT TUIG ZIE …. ga ik dromen !!

Echt prachtig!!! :respect2:

Proficiat , lekker ding :applaus:

show_love_with_emoticons-2-3-4-5-6-7.png

[quote=”ducuzzi” post=228258]Waaw, wat een wagen! Just love it. :applaus:

Is het mogelijk met de wagen in de winter/regen te rijden of is dit geen aanrader?[/quote]

We hebben onze eerste 1200km in sneeuw, regen en wind gereden, en dat is geen enkel probleem, dak is zeker weatherproof…
                          Nu hopen op een droog weekend…

Very very nice, veel rijplezier gewenst :driver:

knappe Spyder.
                              voor mij blijft dit een stijlvol vermomde GT4.
                              Wit is natuurlijk de perfecte keuze :up:

[quote=”ducuzzi” post=228258]Waaw, wat een wagen! Just love it. :applaus:

Is het mogelijk met de wagen in de winter/regen te rijden of is dit geen aanrader?[/quote]

Met de 987 Spyder een heel dag achter Sensa gehangen in de (gietende) regen op de Italiaanse bergpassen, geen drupke regen binnen gehad, geen mm geschoven.

Knappe wagen.

Waaw, wat een wagen! Just love it. :applaus:

Is het mogelijk met de wagen in de winter/regen te rijden of is dit geen aanrader?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.