Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Hier is’m weer
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 9 maanden geleden door
van eycken.
-
MakerDiscussie
-
10 mei 2012 om 14:23
Hier is’m weer 🙄 🙄
Geraakt er blijkbaar toch niet goed vanaf, den oplichter :puke: :puke:
-
MakerDiscussie
-
houw ons op de hoogte toivi.
ben benieuwd wat er van die vent gaat komen.heb hem net laten weten dat ik toevallig in liverpool ben deze week
en dat ik cash betaal
direkt in het pootj hopelijk snapt hij wat ik bedoel 😀Anoniem11 mei 2012 om 19:37[quote=”Funny” post=97523]fdeville we laten jou de eerst kans om hem te kopen .
:mrgreen:[/quote]
No, I work in australia and the steering wheel is at the wrong side as i plan to stay in france but I first go to sweden. So a dutch car is not ideal for my belgian situation in Liverpool. 😀Hummmmm :geek: ik wacht nog een paar weken dan staat ie waarschijnlijk in Frankrijk en stuk gemakelijker om op te pikken. :relaxman: zou je dan ook kunnen betalen in Franse Franken? 😆
Ik had gereageerd op de advertentie bij 2dehands.be en de reactie hebben jullie kunnen lezen in een post hier wat hoger.
Ook op Hebbes had ik gereageerd en kreeg vandaag antwoord.
Bekijk het antwoord in de post hoger en onderstaand antwoord van dezelfde persoon.
Hij spreekt nu niet meer van Belgie en Londen maar Sweden en Liverpool 😯De wagen wordt zelfs goedkoper 😀
[i][color=#0000bb]Hello,
My last price is 11 500 euro.
Below are some details and reasons for selling:
Situation of the car: The car is in excellent condition, no flaws or any other mechanical problems. It comes with the title, bill of sale, history book, serviced only with authorized representatives, etc.
Other car details: 130 000 km, 132 kw (179 ps), gasoline, , 08/1970, leather, very good condition.
Reasons for selling: I used to work for a company located in Sweden. 2 months ago I moved to a new company, which is located in Liverpool , UK. I plan on staying in Liverpool for a long time, and driving here with a left steering car can be a complete nightmare. I haven’t adapted quite well, and I want to buy a car with a right steering to fit the roads and rules that apply here.
I am in Livepool, and the car is also here. The car can be delivered or you can come to take it.
I look forward to your answer.
Dennis[/color][/i]
ik ben toevallig ook in londen :happy:
eens kijken wat het geven zal
@Vsk ,oplichterij .Ze adverteren met een wagen die niet bestaat of ze niet hebben .Hun uitleg is ,geen tijd meer of verhuis .Je hoeft niets te betalen of enkel de transportkosten van x land naar Belgie ,als de wagen je niet bevalt hoef je de wagen niet te betalen .De wagen zie je nooit en het bedrag dat je al gegeven hebt ben je kwijt .
Ik ben vrij nieuw hier en al helemaal niet op de hoogte van ‘handel’ in 2de handswagens… Maar wat is er precies aan de hand met die advertentie en of aanbieder ?
[quote=”vawilliam2003″ post=97451] Op autoscout niet meer zo makkelijk gelukkig.
Neem mijzelf nu. Ik had 2 weken geleden mijn Porsche op autoscout te koop staan.
Advertentie verwijderd omdat ik begon te twijfelen. Nu wil ik de auto met zekerheid verkopen, mag ik de advertentie niet plaatsen omdat ik ‘verdacht’ ben door meerdere advertenties. [/quote]
Ik denk niet dat je verdacht bent hoor maar als partikulier mag je op autoscout maar 1 auto verkopen per jaar.
Dat zal de reden zijn waarom je na je eerste verwijdering geen terug kan plaatsen omdat dit te kort na elkaar is.Ze gaan ervan uit als je meerdere wagens verkoopt je dan handelaar bent en je aldusdanig zo moet registreren. Het plaatsen van advertenties is dan betalend.
Ze zijn al wel wakker in Engeland want ik kreeg op mijn vraag waar ik de Porsche kon bezichtigen volgend bericht, grappig eigenlijk:
[i][color=#0000ff]Hello there,
My Porsche is still for sale. A great Porsche Cabrio, with full options.
My job put me on the way to Belgium and I has purchased this Porsche there in your country.
Now , I have to sell it as I have got back home in England.
The Porsche is here in England London as well.
The final price is 12.500 €. In the price are including all the taxes for the delivery from England to you address.I will pay here all the taxes for the delivery and when you will receive the Porsche you don’t need to pay other extra taxes.
As you probably noticed, the price is rather low. But since it’s a dutch model not even a dealer will offer me a better price here.
So if you are still interested in my Porsche please contact me and I will explain you how we can make the deal.
Best regards![/color][/i]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.