Historic Grand Prix Zolder 26 & 27 mei 2018

Home Forum Porsche Uitstappen Historic Grand Prix Zolder 26 & 27 mei 2018

• Maker
    Discussie
  • https://youtu.be/3KIo-QuPHAo

Video made in cooperation with LUCA School of Arts!
    Join us @ Historic Grand Prix 2018 at Circuit Zolder!
    It’s going down May 26th-27th.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”ZUFF-718″ post=267360]BC cars ik ben aan het overwegen om op zaterdag 26/05 naar Zolder te gaan en op zondag 27/05 naar Porsche Puurs : ik moet Rollie nog even bellen hierover : misschien kan ik meerijden op zondag in de 718 ?

Die F1 sensatie wil ik eigenlijk niet missen ; enkel dat geluid al van de V8 Cosworth motoren , compleet verschillend dan de huidige V6 turbo[/quote]

Een PDK basher in mijne 718PDK…. Eens deftig over nadenken… :puke:

BC , het is nochtans vrij makkelijk ; in je auto stappen en gewoon naar Zolder rijden en anderendaags naar Best 😆 😆 😆

Deze rijden er ook, BRAVO Historic en Yountimers

255ac6f7c6d55890d887f0aa4f30319aa34d0dd7.jpg

Ik ga zondag kijken.
          Ik heb timing gevonden met google.
          https://www.cncs-ncsc.be/root/index.php/nl/timings-reglementen-2018
          Staat op deze site.

ZUFF, ik weet nog niet hoe ik dat weekend ga aanpakken, zal een soort last minute call worden denk ik. Zal van de goesting van het moment afhangen. EN van het programma vd historic natuurlijk, maar da’s nog niet beschikbaar op de website van Zolder momenteel.

BC cars ik ben aan het overwegen om op zaterdag 26/05 naar Zolder te gaan en op zondag 27/05 naar Porsche Puurs : ik moet Rollie nog even bellen hierover : misschien kan ik meerijden op zondag in de 718 ?

Die F1 sensatie wil ik eigenlijk niet missen ; enkel dat geluid al van de V8 Cosworth motoren , compleet verschillend dan de huidige V6 turbo

HEERLIJK !

Wanneer je achter de pitboxen aan de draad gaat staan ( min 9.39) is de beleving het grootst

Oor beschermers is een aanrader :coolness:

Deze link is van 2017 What a noise !; ik was daar en je haren op je armen, gaan rechtop staan : het geluid en de snelheid waarmee de F1’s passeren

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.