historic rally anno 2009

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes historic rally anno 2009

• Maker
    Discussie
  • ik zit te genieten van het geluid op de achtergrond terwijl ik nog wat zit te werken aan de laptop. maar met het beeldmateriaal erbij is het helemaal watertanden.

[video type=youtube]1T9GFSUDVGw[/video]

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • geweldig, blijft toch kicken hé

thx deepee 😉

0

[video type=youtube]uyC71QAcZAA[/video]

0

Onboard Porsche RSR Hässler/Suhl Rallye (Fränkische Schweiz)

[video type=youtube]dcZVgGDFGK4[/video]

0

die latere is dan toch een RX8??? (waartussen nog even een RX 7 gezeten heeft)

Maar hij lijkt sterk op de RX5 en de 818 ken ik nog, (vond het samen met de toenmalige Celica zeer mooie autos)

en dat illustreet wat ik bedoel, ze hadden de look van ‘kleine muscle cars’ (aggressief, potent, rauw)

die onderste (RX8) is dan weer een sportwagen model…

thanx for the fotokes…
            🙂

0
            Wim

Bovenste foto is een 818 coupe, middelste een RX3, en onderste is de RX6, deze auto (RX6) lijkt ook weer wat op de 929.

De RX6 is nooit een auto geweest die op de Europese wegen heeft gereden, deze was enkel in Japan leverbaar, en werd daar veel gebruikt voor de racerij.
              Had een dubbele rotatie motor die bijna 300 pk leverde.
              Wij hadden deze auto indertijd in Duitsland gekocht omdat ze hem daar niet op kenteken kregen.
              Is jammer dat we hem niet meer hebben, want was echt iets speciaals.

De latere RX6 uit de jaren ’90 is op dit moment de lieveling van de drifters, dit ook vanwege de sterke motor.

0

Wim heb je daar een foto van…

ik ken de Mazda RX2, RX3, RX4, RX5 en dan de RX7 maar kan me met de RX6
                niets voor de geest halen…

gaat deze meer naar de RX5 (wat meer mini muscle car look)
                of gaat deze meer naar de sportcar look van de RX7?

0
                Wim

Roept inderdaad weer herinneringen op, wat dit deed ik eind ’70er en beging ’80er jaren ook. 8)

Maar dan met een Mazda RX6 coupe. 😳 😉

0

de Stratos klinkt lekker, maar de Porschekes toch nog meer… 😉

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.