Historiek porsche911 3.0 van 1977

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Historiek porsche911 3.0 van 1977

• Maker
    Discussie
  • Bestaat er een mogellijkheid om de historiek te achterhalen van een NL porsche .
    Ik heb zojuist een porsche 911 targa 3.0 vanuit Nederland gekocht .
    Deze wordt nu ingevoerd en mechanisch in orde gezet in later staduim komt de carroserie aan de beurt.
    Nu ik de wagen toch heb, had ik ook graag een beetje het verleden ervan geweten.
    Targa 3.0 van 1977
    chassis nr: 9117610292
    kenteken nr: 68-PA-44

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • Auto oogt mooi ,al zijn er punten die met de tijd toch aandacht vergen.
      Motor loopt ook mooi,met een groot onderhoud zullen er waarschijnlijk nog een paar puntjes bovenkomen (veronderstel ik toch).
      ik heb er een goed gevoel bij .
      Als je steeds alles tot in de puntjes moet gaan uitpluizen om iets te kopen ,dan blijf je er beter af .
      Je kunt van een wagen van 33 jaar iets meer als 300dkm toch niet verwachten dat alles perfect is.

rjf

Proficiat met de aankoop !

Maar toch een kleine opmerking: zou je de historiek niet beter opzoeken VOOR aankoop ipv erna? 😯

Dank je, maar de site werkt niet bij mij.
          Hoe kan ik Pon porsche bereiken.

Wim

RDW kenteken invoeren bij de link en je krijgt al wat gegevens van eventuele invoer e.d.

http://www.dallinga.nl/popups/inc.rdw.php

Waar je hem gekocht hebt, particulier of garage, kunnen de vorige eigenaar al bekend aan je maken.
            En zo kun je verder gaan.
            Is het een Nederlands geleverde auto, dan kan Pon Porsche veel voor je betekenen, hebben dan alles in data bank staan vanaf levering en aan wie.
            Moet je dan wel een beetje subtiel brengen daar, maar werken wel mee.
            Succes in ieder geval.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.