Hoe ambeteer ik de parkeerwachters….

Home Forum Zeverhoekje Hoe ambeteer ik de parkeerwachters….

• Maker
    Discussie
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Op het terrasje gaan zitten en van het moment die gast nog maar probeert tegen de wagen te leunen je vier pinkers even laten gaan. Plezier voor iedereen op het terras 😈

Ow, al stilgetaan dat zo’n uitgehongerde bonnetjesjager, met z’n jas, voorzien van ‘n goeie dikke rits, langs je spatborden afschuurd? Misschien de motorkap gebruikt om je papiertjes te lezen? Awel voor mij, geen gezeik met die gasten, best ‘n koeien stroomlijntje erom heen leggen..Zodat ze ervan weg blijven!!
        Maar ja, ik ben er ook wel eentje die zo’n zwart, zonder metalic lakske heeft…

En dan nog ?
          Voor 20 euro kan je een paar uur plezier hebben.
          Bij voorkeur je Porsche voor een terras parkeren. Stoeltje zoeken op de eerste rij en met een pint in de hand rustig afwachten. Goedkoop plezier 😀

😆

staat nergens in de wet dat je ze moet opruimen na gebruik
              enkel dat ie goed leesbaar achter de voorruit moet zitten…

als ze hiervan een probleem maken, dan is het koud kunstje voor eender welke advocaat

Of het wettelijk is weet ik niet daar het duidelijk van kwade opzet is.
                Maar idd leuk en vooral bediscussieerbaar

Volgens mij ook perfect wettelijk, zolang het geldige er maar tussen ligt hé

Wim

😆 😆 😆 15 min zoeken achter het goede.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.