Hoe (a)typisch is de typische Porsche rijder?

Home Forum Porsche Talk Hoe (a)typisch is de typische Porsche rijder?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • ik citeer de eerste zin uit de 928 owners manual.

“Judging by the car you have chosen, you are a motorist of a special breed”
      :mrgreen:

0

Ik denk dat ik in het midlife-crisis beeld perfect pas en krijg dus dat label op mijn voorhoofd. Ik weet beter van mezelf waarom ik een Porsche heb aangeschaft. Had ik geen medische problemen gehad reed ik nog steeds met motorfietsen en had ik nog niet aan een leuke-voor-mij wagen gedacht. Ik dank dan mijn lichaam (en jongensdroom) omdat het me onrechtstreeks hier heeft gebracht!!! :respect2:

0

Of je het fijn vind of niet , je mag wel stellen dat een groot percentage Porsche eigenaren een typisch beeld ophangen of opgehangen krijgen .

0

Mmmmmmm, en ik maar denken dat ik hier met 5.000 mini-me’s te doen heb … :think:

0

Een klassieke Porsche is alvast wel een pak kleiner dan een recentere !

Ziehier mijn (ex) 3.2 oldie naast mijn broer zijn 997 C4 :

[URL=http://s470.photobucket.com/user/hansdegeytere/media/Porsche%20911%20Carrera/IMG_0969_zps45a4deca.jpg.html][IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr65/hansdegeytere/Porsche%20911%20Carrera/IMG_0969_zps45a4deca.jpg[/IMG][/URL]

0

Oei Sensa, kan je niet goed “rijden? :happy:
                Een vrachtwagen hebben maar er niet mee kunnen manoeuvreren is wel erg, hé! :first:

0

is dat zo?? Wat jammer, dan was ik een keer in het voordeel! :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: 😉

0

Het gaat niet om de grootte van de fallus maar wel om wie er mee rijdt 😀

0

Voor Amerikanen is een 911 absoluut een kleine auto. Ook bij ons en heb ik al mensen horen spreken over “Porschkes” als ze een 911 bedoelen.

0

” cool little sportscar ” :happy:

Allemaal relatief, natuurlijk…. mijn schoenbroer in Australie vindt de Audi A6 een “medium size car”… tja. 🙄 Ik vind een 911 nou niet bepaald een kleine wagen.

oh wacht, daar ging het artikel niet over …

Geen idee over de ‘typische’ Porsche eigenaar hier in Europa… vaak zie je wel mannen op middelbare leeftijd, en 9 van de 10 zit er een blondine naast 😉 maar da’s maar mijn indruk 🙂

Ik pas niet in dat plaatje, ik ben nog in de 30 en mijn vrouw is een brunette 🙂

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.