hoe breng ik best de zwarte PORSCHE letters terug tot leven ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 hoe breng ik best de zwarte PORSCHE letters terug tot leven ?

• Maker
    Discussie
  • kan je dit ergens van binnenuit bijkleuren ? nieuwe letters in kleven ?
    waar_zijn_de_letters.png

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik heb er nog eentje liggen die weg mag
      Is van mijn G-model dat ik terug origineel heb gemaakt naar een F-model

0

:hail:

0

DP doet dat maar Porsche deed het ook op de IROC RSR. Nog een fotootje omdat ik persoonlijk van die IROC’s geen genoeg kan krijgen 😎

Attachments:
          • 911-rsr-2.jpg
          0

Of gewoon open en een logo erop…

Attachments:
            • RearCenterPanel.jpg
            0
            XXX

Dat is DP motorsport stijl ‘RS Evo’ 😮

Ik heb bij mijn ’84er de reflector met zwarte letters er af geflikkerd om eentje met mistlampen in de plaats te zetten.
              Ik houd ‘m wel bij natuurlijk, blijft ‘origineel’.

0

Zo kan het ook…

Attachments:
                • Excellence11207934951.jpg
                0

Inderdaad – deze reflector behoort geen zwarte letters te hebben ❗

0

Met een “spuitchabloon” en de letters er opschilderen met een lakrol. Gebruik maken van zeefdrukinkt voor kunststoffen. Deze inkt gaat de kunststof een beetje aantasten en daardoor krijg je een goed hechting.

Ik denk dat het zo moet lukken.

Of gewoon met zwarte lettering ?

0
                    Wim

Klopt wat je schrijft, want hier zit de behuizing in voor de mistlampen.

en ook bij originele niet te repareren, ik heb mij daar een met bezig gehouden, maar alles wat je er opspuit van lak werkt op.
                      Dus is waarschijnlijk een speciaal proces wat ze indertijd toepaste bij Porsche.
                      Gewoon een goed gebruikt en model passend vinden.

0
                      Tim

Is dit niet de lichtbalk van een G50 model? Daar waren de letters niet gekleurd.

Ik zou gewoon een correct exemplaar zoeken.

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.