Dag Porsche vrienden, ik ben volledig nieuw in dit forum, en raad eens …
ik heb een probleem vraag:
Ik wik mijn kilometer teller uithalen om door te zenden voor herstelling.
Het probleem is namelijk de snelheidswijzer, deze staat constant op maximum ook als de wagen in de garage stilstaat. De digitale teller en dito snelheidsmeter doen het wel goed. Bij Porsche willen ze de wagen inlezen zodat ze kunnen zien wat het probleem is// bij een ander POrsche zeggen ze direct tableau vervangen // iemans heeft zo een teller in okkasie en vraagd ervoor 600€ + werk. NU heb ik een erkende elektronika hersteller BERCU NV in Antwerpen, en die vraagd om de unit te demonteren en te bezorgen, ze kunnen alles herstellen en heeft me verzekerd dat de kosten niet meer dan 200€ is maar dan moet ik hiervoor de tableau demonteren en brengen.
Hebben jullie zoiets eens meegemaakt en wat raden jullie me aan?
Vriendelijke groeten. / Tony uit Leuven
Maker
Discussie
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
:respekt: een zeer mooi verhaal wat ik en vele anderen hier zeker zullen begrijpen. Mooie wagens ook, en ja het is en blijft een virus dat niet weg gaat tot menig spijt van vele vrouwen 🙂
Welkom hier en geniet eveneens van de talrijke verhalen, vragen en antwoorden op dit forum zou ik zeggen.
Je denkt dit misschien omdat de bumpers van de zilvere volledig in kleur zijn, maar het zijn Belgische wagens. De zilvere is de 2.0 met 306 PK brut geweld. 😛
😯 :applaus:
Waauw! Mooi verhaal! Je hebt het zwaar te pakken precies 😈 :driver:
Mooie pics ook, alhoewel ik de indruk heb dat één van die Maserati’s een Australian import was 😉
Dag iedereen, ik heb gezien hoe iemand zich voorstelt, zoals rsporsche 13 :applaus:
Ik zal terug proberen; mijn verhaal:
😳 mijn droom: Porsche 911 en liefst een Carrera, gelijk dewelke.
4 jaar geleden op mijn 50ste verjaardag heb ik mijn eerste Porsche gekocht, een 944, die heb ik niet lang gehouden omdat het niet direct mijn idee was, maar ik kwam deze toevallig tegen in een garage in Lasne. Was op eerste zicht mooi, je kent dit, mooi van ver maar…
Dan heb ik mijn zinnen gezet op een zeer mooie 968, dus eerst de 944 van de hand gedaan om toch de 968 binnen te halen dat ook gebeurd is, en natuurlijk de koppeling was de eerste kost die moest gebeuren, voorzien in de aankoopprijs. Met dit laatste heb ik 3 jaar geniet gehad, ingeschreven en rijden, een sublieme wagen. Naar niets kijken, starten en rijden. Een gevoel van stabiliteit, comfort snelheid en eigenaardig minder dan 10 l/100km verbruik. Nooit een probleem gehad. enkel de wederverkoop heeft lang geduurd, niet gemakkelijk want ik had verleden jaar een mooie 928-s4 gezien en natuurlijk, die moest ik hebben
Maar daarvoor moest de 968 eerst weg. Amaai.. mijn microop was losgebarsten, en hou dit maar tegen :relaxman: maar dan zie ik een supermooie Boxster 986 met cognac leder interieur, natuurlijk waar ga ik dat allemaal zetten, twee in een stalling in mijn buurt, een in ons garage en een buiten. Ik had namelijk op een moment 4 Porsches staan en de 2 ghibli’s niet vergeten in een ander stalling. Mijn vrouw wordt lastig met al die wagens waarvan 3 ingeschreven,
Gelukkig is nu eindelijk de 968 verkocht, wel met spijt, daar mankeerde niks aan, dan heb ik einde van verleden jaar ook de 928 verkocht , zodat ik de Boxster gekocht en ingeschreven heb, en nu onlangs juist voor nieuwjaar heb ik eindelijk mijn droom,, :driver: mijn Porsche 911-Carrera Cabrio, type 964 zie mijn avatar. Daarmee, voorlopig : Ghibli v6 2.0/306 PK // Ghibli v6-2.8/ 286 PK // Prsche Boxter 986 en mijn droom de 911-964 cabrio. Mijn vrouw zoekt nu voor mij sommige tranquillizers die mij van mijn passie en virus kunnen helpen, maar het helpt niet, ze is ten einde raad ! Ze begint te bibberen als er een Porsche voorbij rijdt dan hoopt ze dat ik het niet gezien heb….
Dit allemaal houdt mij jong, het is mijn passie, mooie sportwagens, wat is in godennaam daar mis aan! Als ik een van deze wagens wegdoe, verlies ik niets, veranderen van vrouw is iets anders. :first:
Beste welkom hier .
Het zou gewoon leuk zijn als je jezelf voorstelt ,dit kan je doen door een nieuwe topic aan te maken stel jezelf voor .
Even vermelden met welke wagen je rijdt ,vanwaar je liefde voor Porsche komt .Hoe lang al Porsche rijder enz .
Bekijk het als ergens binnen komen dan stel je jezelf ook voor .
Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden :applaus:
Wat is gebruikelijk als je je voorstelt? Ik zal proberen : 😉
Ben 54,75 jaar jong, ben Porsche freak, en heb er 2 staan, + nog een Ghibli.
Is dit wat jullie willen weten of zijn er nog zaken ? :drink: