hoe dashbord van een Porsche Boxster demonteren?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster hoe dashbord van een Porsche Boxster demonteren?

• Maker
    Discussie
  • Dag Porsche vrienden, ik ben volledig nieuw in dit forum, en raad eens …
    ik heb een probleem vraag:
    Ik wik mijn kilometer teller uithalen om door te zenden voor herstelling.
    Het probleem is namelijk de snelheidswijzer, deze staat constant op maximum ook als de wagen in de garage stilstaat. De digitale teller en dito snelheidsmeter doen het wel goed. Bij Porsche willen ze de wagen inlezen zodat ze kunnen zien wat het probleem is// bij een ander POrsche zeggen ze direct tableau vervangen // iemans heeft zo een teller in okkasie en vraagd ervoor 600€ + werk. NU heb ik een erkende elektronika hersteller BERCU NV in Antwerpen, en die vraagd om de unit te demonteren en te bezorgen, ze kunnen alles herstellen en heeft me verzekerd dat de kosten niet meer dan 200€ is maar dan moet ik hiervoor de tableau demonteren en brengen.
    Hebben jullie zoiets eens meegemaakt en wat raden jullie me aan?
    Vriendelijke groeten. / Tony uit Leuven

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • [quote=”deepee” post=116735]en stel je ook nog eens netjes voor zoals dat hier gebruikelijk is[/quote]

+1

als het een type 986 is kan ik je met onderstaande mss helpen:
        naast de driedelige klok van de boxster zit aan de rechterkant de schakelaar van de hazard lampen en links een ronde gaas ter grootte van een euro muntstuk.
        achter deze twee punten zitten dus twee schroeven waarmee je de hele koepel los maakt.
        dan nog de twee elektrische connectoren losmaken aan de achterkant en je haalt het zaakje er zo uit.
        suc6 met het werkje … en stel je ook nog eens netjes voor zoals dat hier gebruikelijk is

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.