hoe een motorrevisie loskrijgen?

Home Forum Zeverhoekje hoe een motorrevisie loskrijgen?

• Maker
    Discussie
  • Effe getest deze morgen.
    Schat? Ja.
    De ruiten zijn vuil. Wil je dat ik ze voor je kuis?
    Wat bezielt je?
    Niks gewoon effe helpe.
    Schaaaat? Ja
    Proper hé.
    Mmmmmm ja je doet dat beter dan ikzelf
    Schaaaat? Ja
    Kga effe vlug de porsche binne doen voor een motorrevisie
    Tuurlijk honeyponn.

Zizo opgelost, simpel en goedkoop en met de smile
    SC krijgt binnekort volledige motorrevisie :lekker:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”Mushroom” post=106219][quote=”Porsche911lover” post=106217] De factuur kan ettelijke honderden chacochen oplopen.[/quote]
      Ik hoop voor jou van niet.
      Een beetje Delvaux is snel een paar 1000 Euro :engeltje:[/quote]

Gelukkig is madam kontent met eentje van bij Torfs – da past beter bij nen SC van 1981 :drink:

Kben alleszins benieuwd wat t wordt ! Fotokes volgen natuurlijk in topic

[quote=”patrickvb” post=106232][quote=”Porsche911lover” post=106217]Uiteindelijk gekozen voor Auto-tech te Merchtem (Vl Brabant)[/quote]

Dus Serge gaat de klus klaren. Had vroeger zijn zaak in Ninove. Inderdaad Porsche fanaat in hart en nieren.

Succes![/quote]

Ah ge kent de man, hij boezemt vertrouwen in – propere garage, geeft heel wat uitleg – t’is bijna de stap voor stap verwoording (met fotokes en al) van wat hij allemaal aan de motor doet. Komt inderdaad heel wat bij kijken. Ge moogt zelf komen kijken naar uw uiteengevezen blokske als ge een dosis automechanica door uw hersencellen wil jagen :lekker: .

[quote=”Porsche911lover” post=106217]Uiteindelijk gekozen voor Auto-tech te Merchtem (Vl Brabant)[/quote]

Dus Serge gaat de klus klaren. Had vroeger zijn zaak in Ninove. Inderdaad Porsche fanaat in hart en nieren.

Succes!

[quote=”Porsche911lover” post=106217] De factuur kan ettelijke honderden chacochen oplopen.[/quote]
            Ik hoop voor jou van niet.
            Een beetje Delvaux is snel een paar 1000 Euro :engeltje:

Wel manne (en vrave) de test liep al bij al vrij vlot
              Uiteraard betreft dit een half fictief verhaaltje waarbij :
              – ik niet van woonplaats verander (ja tvanbr… ik heb deze mogelijkheid inberekend mocht de storm veranderen in orkaan 😆 )
              – een aantal chacochen met bijhorende high-heel shoes zijn besteld als surprise :sleep:
              – de reis in het zonnige majorka heb ik zonet achter de rug en maakte deel uit van het plan :first:
              – na wat info ontvangen te hebben van een forumlid ga k voor the full plan (had firma gevonden die basisrevisie – promo voor 5500€ (??!!) deed – en nog n andere die mij weinig vertrouwen inboezemde) : motor wordt volledig vernieuwd, ttz alle stukken die niet meer bruikbaar zijn worden vervangen door nieuwe. Slijpen, honen van het blok en cilinders, met bijhorende tests etc etc etc.
              De mijne lekt olie via koppakkingen en dichting aan versnellingsbak. Uiteindelijk gekozen voor Auto-tech te Merchtem (Vl Brabant). Effe gesprekje ghad van uurtje met de boss. Wat fotoreportages bekeken. Sympatieke man en porschefanaat tot in het laatste adertje, heeft de mn SC ns vlug overlopen – verwees mijn bougiekabels direct naar de vuilbak ;-). Dus : einde van dit jaar beginne de werke. De factuur kan ettelijke honderden chacochen oplopen.

Geen probleem, neem ze mee als het zo ver is naar Turkije en geef ze een hele nieuwe outfit van de duurste merken die je er vinden kan, dan kom je er nog goedkoop vanaf volgens mij 😆

Op een grappige manier iets verkrijgen, ben benieuwd of het omgekeerd na de fakuur ook nog zo grappig gaat zijn thuis :music:

Btw, waar laat je de motorrevisie uitvoeren?

Ik wacht nog op haar reactie op de factuur en de defacto omzetting naar aantal schoenen met bijpassende chacoche die daarop volgt alvorens super positief te reageren :mrgreen:

[quote=”Porsche911lover” post=106139]
                    Proper hé.
                    Mmmmmm ja je doet dat beter dan ikzelf
                    [/quote]

Wel opletten met dat éne zinnetje hé.
                    Voor dat ge het doorhebt zijn ge elke week bezig met ramen lappen :happy:

Toch goed gevonden hoor :applaus:

Proficiat!

Ben je al op zoek naar een nieuwe woonplaats ? 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.