- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 augustus 2013 om 22:31
Dag iedereen,
Ik ben nieuw op het forum. Ik rij momenteel met een BMW Z4 E85 als weekendwagen en overweeg om (opnieuw) naar een 911 over te stappen. De voornaamste reden is de uitbreiding van ons gezin. We gebruiken de weekendwagen meestal samen, dus een kleine achterbank zal nuttig zijn als de kleine er is. Ik heb al eens een jaar met een 996 gereden maar ben toen zwaar ontgoocheld geweest in die wagen: er scheelde wel altijd wat aan… Nu overweeg ik eerder een oudere 911 (SC, 3.2, 93 Targa…) maar wat ik vooral wil weten: hoe weet je of een model ook volledig en correct is? Met andere woorden, kan ik ergens info terugvinden waaruit ik kan afleiden of een bepaald model correct in orde is? Je ziet wel vaker bijvoorbeeld een 930 in 964 turbo-look. Dat is wel al wat eenvoudiger om te spotten, maar wat met kleine verschillen in bumpers, lichten, interieur, kleur etc…? Hoe weet je of alles gewoon klopt?
Alvast bedankt voor de hulp jongens!
Tussen nu en dan, geniet ik nog even van mijn Black Pearl…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.