hoe gril verwijderen uit het vleugeltje

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 hoe gril verwijderen uit het vleugeltje

• Maker
    Discussie
  • zoals de topictitel al vermeld,

ik heb me al de kopgebroken op dit onderdeel en om dit in de grondverf te zetten zal toch de zwarte gril uit de vleugel moeten, nu vind ik niet hoe het te demonteren, althans niet zonder het risico te nemen het stuk te maken, heef iemand dit al eens uit elkaar gehaald 😳

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Dus secuur afplakken voor het spuiten.

Kijk maar hoe onze spoiler er momenteel bij Wim bij ligt 😀

Wim

Oké Geert, maar dan houd het ook op, want deze is vast gesmolten en kun je niet verwijderen.
        Dus secuur afplakken voor het spuiten.

[quote=”cabrio wim” post=88765]Heb het al eens gedaan, maar ook al een paar jaar geleden. 😳

Maar als ik het goed heb, moet je de vleugel eerst openzetten, dan kun je bij de schroeven links en rechts.[/quote]

De vleugel is reeds van het motordeksel hé, ik vind alleen niet hoe ik de zwarte gril uit de gepoten omlijsting moet krijgen, schroefjes zie ik niet zitten

Wim

Heb het al eens gedaan, maar ook al een paar jaar geleden. 😳

Maar als ik het goed heb, moet je de vleugel eerst openzetten, dan kun je bij de schroeven links en rechts.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.