Hoe inschrijven “Porsche days Francorchamps”

Home Forum Porsche Uitstappen Hoe inschrijven “Porsche days Francorchamps”

• Maker
    Discussie

• kurt
    Deelnemer

Ik zou graag dit jaar voor het eerst naar de “Porschedays” in Francorchamps gaan op zaterdag & zondag.
      Moet men zich hiervoor inschrijven of kun je er gewoon naar toekomen en betalen aan de ingang?
      Op het net heb ik het volgende teruggevonden:

http://cms.porsche-clubs.com/PorscheClubs/pc_francorchamps/files/Registration%20A4%20PFD%202014.pdf

Is dit dan een officieel inschrijvingsformulier?

Mijn *porsche is van 1984 dus ben ik een “Classic” als ik het goed op heb?????

Enkel op zondag kun je dus op het circuit.

Indien je niet op het circuit gaat, moet je dan dan ook 250€ betalen???

Ik weet gewoon niet aan wat ik mij mag verwachtende zijn. :bounce:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Klopt Patrick, maar in een file staan tussen alleen maar andere Porsches is/was geen straf.
        Heb me vorig jaar uitstekend vermaakt en genoten van de mooie momenten en uitzichten 😀

Tijdens de file de auto even aan de kant en foto’s maken van alles wat langs komt, prachtig!

PB

[quote=”Funny” post=160247]Het evenement is gratis tenzij je op het circuit wil rijden of aan de rally wil deelnemen .[/quote]
          Op Zondag is het circuit Gratis tijdens de Parade, verwacht wel niet dat je kan scheuren, maar dat je eerder “in de file” mag staan met af en toe een “Scheurmomentje”. :coolness:

@raychem De toegang tot de paddock is gratis je mag met je *porsche gewoon binnen rijden via de tunnel onder het circuit ingang Stern. Je kan 3dagen op het circuit in 3 klassen fun ,sport of race op zondag ook classic maar je mag met je classic ook op de andere dagen op het circuit in de fun of sport. Inschrijven doe je via de site van de Porsche Club francorschamps maar kan ook nog ter plaatse. Wij zijn er van donderdag namiddag tot zondag zitten in de F1 boxen we zijn er met 2 x GT3 cup , 1GT3 RS, 996 turbo + cayman R van harte welkom .

Het evenement is gratis tenzij je op het circuit wil rijden of aan de rally wil deelnemen .

PB

Ik kan me zelfs niet niet herinneren dat ik ooit iets betaald heb om ‘”vrij” deel te nemen aan de Porsche Days.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.