Hoe je dak er volledig afhalen?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Hoe je dak er volledig afhalen?

• Maker
    Discussie

• Prince
    Deelnemer

dag iedereen, ik ben nog niet zo lang in het bezit van een prachtige 944.

Helaas zit er geen fabrieksboekje bij en weet ik dus helemaal niet hoe ik het schuifdak er volleg afhaal, kantelen doet ie wel maar met die hete zomers hier in België (binnenkort) is dat niet voldoende eh 😆

Wie kan mij helpen? alvast bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • [quote=”Luke”:108lf8wa]eerst me goed inwerken en dan wellicht op zoek naar wat anders … 968, boxster, 964, 993… wie weet…
        dat is toch het leukste, die zoektocht niet 🙂 -):-)[/quote]

Ik ben benieuwd naar de opvolger .

[quote=”plumber”:umrpzaq3]er mee rijden is nochtans ook plezant hoor 😆 [/quote]

Ik ben recent overgestapt van kijken, informeren, zoeken naar rijden en ik moet u groot gelijk geven. 😉

er mee rijden is nochtans ook plezant hoor 😆

al een tijdje niet meer jongens… zoals in het onderschrift ” it was a…..” 😉 )
              broer heeft de wagen, sukkelt nu wel met een stevige hernia dus mss komt de wagen weer terug 8)
              ondertussen nieuwe baan met een mooie leasebak, dus een ruimer budget beschikbaar, eerst me goed inwerken en dan wellicht op zoek naar wat anders … 968, boxster, 964, 993… wie weet…
              dat is toch het leukste, die zoektocht niet 🙂 -):-)

[quote=”Luke”:ifhskdhq]en ondertussen toch geen 944 rijder meer, helaas 🙁 [/quote]

Wat zeg je nu Luke 😯

Komt er iets in de plaats ❓

Ik kom hier door Mcklusky’s update terecht.

Als je iemand doorstuurt naar een ander forum kan hij ook altijd de oplossing die hij gebruikte terug hier plaatsen. Daardoor is er kennisoverdracht van daar naar hier 😉

euh ik kom hier door tijdsgebrek nu pas terecht…

Hoezo geen 944 rijder meer Luke ?

Ja hoor, ik ben zeker verdergeholpen 8) heb de instructies van “Luke” gevolgd en voila: het dakje kwam er van af!!!

Ach ja heren, je gaat altijd vervelende mensen ontmoeten éh 😕 zelfs op een forum.

Alleszins bedankt voor de bewezen diensten “Luke” !!!

is geen strijdbijl opgegraven noch begraven hoor 😀 ?: 🙄 zelfs naar forums die helemaal niets met porsche te maken hebben zodus…snapte het probleem niet echt en zoals Pascal zegt, Pirnce is toch geholpen en daar ging het om 😀 D D dus draadje mag op slot

En Prince zijn probleem is toch opgelost… Was toch de bedoeling , niet?
                          😉

Wat zijn we toch lief voor elkaar, zo echte porscheliefhebbers onder elkaar.
                            Laat die liefde voor porsche maar bovendrijven en begraaf de strijdbijl jongens, alle ego’s aan de kant!!! LEVE PORSCHE !!!!!!!!!! 😛 P

jaja, leg het maar uit… ik zit ook op verschillende forums, tot heel groot plezier, zolang er niet van zulke verlate opmerkingen komen…
                              als ie zolang op een antwoord voor zn probleem op jou had moeten wachten, was ie het ondertussen toch ook elders gaan zoeken 🙄 ❓ dan beter ergens sturen waar ie wat aan heeft… voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil, oplossing gegeven, voor mij case closed en ondertussen toch geen 944 rijder meer, helaas 🙁

[quote=”Luke”:3co3jrza] met zoveel 944-ers zijn we hier niet… 😕 wink: [/quote]

en dat zal zo blijven als we altijd 944forum als the go-to place opgeven…:roll:

er is een ongeschreven regel op vlak van forums… niemand elders sturen als het lokaal ook kan…Zodat het lokale forum groeit…

[quote=”svandamme”:1bix1exp][quote=”Luke”:1bix1exp]
                                  op http://www.944forum.com vind je deze en andere handleidingen heel makkelijk trouwens 😀 [/quote]

kvind het beetje jammer, om iemand naar een ander forum te sturen, ipv dit forum een beetje op te bouwen qua bron van kennis…[/quote]

jij hebt ook ff gewacht met je opmerking ❓ heb toch duidelijk de handleiding gegeven dus als er wat gevraagd wordt, zal ik altijd antwoord geven en me van onzinnig commentaar onthouden….
                                  eer dat alles wat daar verteld is hier nogmaals opgeschreven moet worden, zijn we ff bezig en let’s face it, met zoveel 944-ers zijn we hier niet… 😕 wink:

[quote=”Luke”:29kd1gw1]
                                    op http://www.944forum.com vind je deze en andere handleidingen heel makkelijk trouwens 😀 [/quote]

kvind het beetje jammer, om iemand naar een ander forum te sturen, ipv dit forum een beetje op te bouwen qua bron van kennis…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.