hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 191)
      • Super!! 😛

No problemo, zoals reeds gezegd : ik heb ze steeds bij mij 😆

Ik heb nog geen tijd kunnen vrij maken om de setjes op te halen Mushroom, maar ik ga de 31 juli ook aanwezig zijn in Hulst. Indien u het niet erg vind om ze mee te brengen dan kan ik ze daar van u kopen.

Alvast bedankt en tot dan.

Ik denk dat ik dan, indien u het niet erg vind, naar u zal komen. De meeste meetings vinden plaats op een zaterdag en spijtig genoeg moet ik dan werken.

Wanneer past het voor u best a.u.b.?

Ik heb de lanyards steeds bij me met de evenementen, ofwel passeer je eens bij mij om ze op te halen waarbij er meestal iets gedronken wordt tijdens een Porsche”conversatie” in ‘t Toreken 😉 op 20 meter van mijn deur.
                “bij mij” is in Lebbeke 🙂
                Volgende meetings waar ik bij ben : zomersproetjesrit, Porschemuseum roof party, Miss Belgian Coast, … als er nog iemand weet… 😉

Oké heel goed… hoe gaat het verder?

Heb nog een 20-tal setjes over… 😛

Indien er nog zijn had ik er graag 2 gekocht.

Ik vermoed dat er idd nog over zijn .

@Mushroom : Ik heb de mijne zondag via William mogen ontvangen . Beide mijn dank hiervoor .

Vraagje… Zijn er nog setjes te koop?

vawilliam2003 schrijft:

Mushroom schrijft:
                            [quote]

@ 911-lover : de tunnelrit is nu net de enige die ik niet meedoe 🙁

Ik heb ook nog enkele extra setjes bij Mushroom meegenomen.
                            Ik kom wel naar Brussel, misschien kan ik u er eentje bezorgen Koen.[/quote]

Dat zou helemaal geweldig zijn William .
                            Thx bij voorbaat .

Ge brengt ne mens op ideeën 😆

Straks vinden we ze nog terug op eBay, verkoop per opbod 😆

Anoniem

Mushroom schrijft:

@ 911-lover : de tunnelrit is nu net de enige die ik niet meedoe 🙁

Ik heb ook nog enkele extra setjes bij Mushroom meegenomen.
                                  Ik kom wel naar Brussel, misschien kan ik u er eentje bezorgen Koen.

Zoals Mushroom zegt, ben ik er gisteren eindelijk geraakt

Zeer toffe avond gehad, goed ontvangen, leuke babbel, toffe man leren kennen!

Deed vanmorgen iets meer pijn, om uit bed te raken 🙂

@Mushroom’ thanx

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 191)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.