hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 191)
      • Voor mij was het maar 1 setje aangezien er 2 lanyard in één setje zitten. 8) 8) 8)

Mushroom schrijft:
          [quote]Vermoedelijke leverdatum binnen 3 a 4 weken 🙁
          Ben verschillende sites afgeweest en ‘t was overal zo lang wachten…

Voorlopige stand van zaken :

911-lover : 2 sets
          JoeBar_S2 : 2 sets
          BC911 : 2 sets
          rjf : 2 sets
          vawilliam2003 : 2 sets
          luc993cabrio : 2 sets
          porschky : 1 set
          snoer 964 : 1 set
          SL33PY : 1 set
          Mushroom : 1 set
          vincent 928 : 2 sets
          Plumber 997: 2 sets

Mushroom: voor mij graag levering op mijn werk 😆 😆 😆 😆
          interne joke tussen Mushroom en mezelf – we werken bij dezelfde klant (ik zeg het maar alvorens ik anderen op ideen breng … 😆 😆 )

Mushroom schrijft:

Vermoedelijke leverdatum binnen 3 a 4 weken 🙁

vincent 928 : 2 sets

Als je jezelf wil toevoegen, gewoon mijn post quoten en jezelf erbij schrijven, zo blijft het mooi overzichtelijk…
            Er zijn 50 sets besteld.

bestellingen lopen als een trein zo te zien 🙂
              als ik snel tel zie ik hier al een aanvraag voor 11 setjes 🙂
              en dan zijn er nog geen voor Mushroom zelf 🙂

Vermoedelijke leverdatum binnen 3 a 4 weken 🙁

Als je jezelf wil toevoegen, gewoon mijn post quoten en jezelf erbij schrijven, zo blijft het mooi overzichtelijk…
                Er zijn 50 sets besteld.

Één setje hier

super 🙂

Heb je ook een vermoedelijke leverdatum gekregen (samen met je bestelling) ?

kan nauwelijks wachten op het resultaat 🙂

Op voorhand betalen is niet nodig hoor. 2x gaan tanken kost bijna evenveel als de bestelling dus dat overleef ik nog wel, maar toch bedankt ! 😉
                      Heb een bevestigingsmail gehad voor mijn bestelling, dus we’re in business ! 8)

Anoniem

911-lover schrijft:

En ach , wat is nu 4€ 🙄 😉
                        Als je niet oplet op de prijzen in een tankstation betaal je al snel meer dan het dubbele teveel voor hetzelfde

-Koen die wel bewust steeds op de benzineprijzen kijkt en verschillen van 15cent per liter dagelijks tegenkomt-

Ja ik heb vandaag ook al voor 160 euro getankt 😕
                        75 euro diesel voor de bmw
                        85 euro benzine voor de Porsche.
                        En nu ga ik nog vertrekken met de Porsche, zal mijn tank straks weer half zijn 😕
                        Autorijden is een dure hobby aan’t worden.

Nu back on topic.
                        Voor mij ook 2 setjes graag.
                        Als ik dan een rekeningnr krijg betaal ik ook op voorhand.

Ook hier,

2 setjes voor mij!

stuur je rekening nummer maar door (PM) en de kost prijst
                          als je het liever hebt betaal wel op voorhand hoor.

ook afhalen in dendermonde (of gelijk waar) geen probleem voor mij 🙂

Voor mij mag er ook een setje besteld worden ,Ik kan deze afhalen in dendermonde !(Dacht ik toch gelezen te hebben dat dit de voorkeur had ) 😆

niemand zal verschieten als ik zeg dat ik ook een setje zal kopen zeker? 😉 Ik kijk uit naar de verdere info, eens ze er zijn. Dank in ieder geval om alle moeite die reeds gedaan werd!

Ik lach er maar mee hoor .
                                Ik steun het initiatief en wil ze gewoon hebben .
                                Hoe ze eruit zien maakt me eigenlijk niet uit .
                                Ze zouden van goede kwaliteit zijn en ik vertrouw daarop .
                                En ach , wat is nu 4€ 🙄 😉
                                Als je niet oplet op de prijzen in een tankstation betaal je al snel meer dan het dubbele teveel voor hetzelfde

-Koen die wel bewust steeds op de benzineprijzen kijkt en verschillen van 15cent per liter dagelijks tegenkomt-

Anoniem

911-lover schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                                  [quote]Ik vind het top dat er iemand zo snel zijn nek uitsteekt 8)
                                  Als we hier gaan discuteren over kleur en dergelijke gaat het te lang duren vrees ik 💡 .

Het zijn blauwe lintjes met witte letters .
                                  Alé , dat dacht ik toch verstaan te hebben hé 🙄 :twisted:[/quote]

Dat bedoelde ik nu…
                                  Ik ben ook voor de vooruitgang en steun het initiatief voor de volle 100%!
                                  Alleen wist ik niet wat ik in mijn bus zal krijgen en van wie 😕

vawilliam2003 schrijft:

Ik vind het top dat er iemand zo snel zijn nek uitsteekt 8)
                                    Als we hier gaan discuteren over kleur en dergelijke gaat het te lang duren vrees ik 💡 .

Het zijn blauwe lintjes met witte letters .
                                    Alé , dat dacht ik toch verstaan te hebben hé 🙄 😈

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 191)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.