hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 191)
    • rjf

Mushroom ik reken op u voor 2 setjes hé, stuur rek nr maar via pb, eens betaald ben ik zeker 😉

Anoniem

Ik vind het top dat er iemand zo snel zijn nek uitsteekt 8)
          Als we hier gaan discuteren over kleur en dergelijke gaat het te lang duren vrees ik 💡 .

In theorie is het raadzaam te bedenken wat en hoe, in praktijk komt het er dan altijd op neer dat de ene dit wil en de andere dat en nog een andere iets helemaal anders. Uiteindelijk is’t een hoop gepalaver en gebeurt er niets.
            Don’t blame me, zo loopt het nu eenmaal op een forum 😉

Er was een idee, iedereen was laaiend enthousiast en ik heb nu m’n kop uitgestoken om de moeite te doen, er te bestellen en de hele hap vooruit te betalen. Uiteindelijk zal ik nog tig envelopjes kunnen klaarmaken ook en waarschijnlijk nog vroeg of laat commentaar krijgen over verloren envelopjes of ‘t katoen van de lanyards die bij één of ander member precies toch wat jeuk veroorzaakt in zijne nek 🙂

‘t Is niet erg, ik heb dit op verschillende fora al zien gebeuren… 😉
            Blijf ik ermee zitten, dan is’t zo. De bestelling (waarvan ik trouwens nog geen bevestigingsmail gekregen heb :() is nu ook *zo* duur niet maar als er niemand naar voor stapt en zegt “ik doe het” gebeurt er meestal niets.

Enneuh… 😳
            Iedereen is hier bandjes aan’t bestellen, maar voor zover ik lees zijn ze ze allemaal bij mij aan’t bestellen. Allez, ik hoop dat toch 🙂
            Enneuh2 : wees gerust, ik heb goeie smaak, ik rij tenslotte met ne Porsche !! ‘t Zullen mooie lanyards zijn 😉

Anoniem

Ligt het aan mij, maar begrijp eigenlijk niet goed wat er hier nu eigenlijk gaande is? Is iedereen hier nu in het wilde weg bandjes aan het kopen? Dewelke?
              Is het niet raadzaam om eens goed te bezinnen wat en hoe?

Ik twee setjes .

Effe op alles antwoorden… Ben heel de dag weg geweest.

Heb er net besteld 8)
                  Zonder neksluiting, mét buckle… Heb dat zelf ook liever.
                  In theorie een 3-tal weken wachten op de levering dus hopelijk net op tijd binnen voor Francorchamps…
                  Als ik ze toekrijg zal ik het hier melden en dan kunnen de bestellingen gedaan worden. Ophalen wordt verkozen boven opsturen 😉
                  We zullen voor de gemakkelijkheid over “setjes” spreken, want de ene bestelt er 2 en de andere 2 setjes… heeft de ene er dan 2 besteld of 2 setjes? 😉

1 set bestaat uit 2 lanyards en 1 kaarthouder = 4 Euro

Hier ook 2 aub. 8) 8) 8)

Anoniem

Voor mij ook 2 setjes graag.
                      Ik zou wel liever lanyard hebben zonder de sluiting in de nek.
                      dus zoals op de foto in het begin van dit draadje.

rjf

Voor mij 2 setjes (van 2 stuks), dus 8 euro, rek nr via pb ?

Doe voor mij ook maar die 2, wil eventueel ook wel bijbetalen voor het versturen.

Mag er ook NOKIA opstaan 😆 Ik heb nog een grote doos vol met bedrukte luxe lanyards. Elke keer als die van NOKIA langs komen hebben die een NOKIA EVENT-KIT bij. Barstenvol gadgets 🙄

Ook ik bestel direct enkele lanyards met zelfde idee 1aan spiegel en 1 rond nek,
                              en enkel wanneer ik dat wil. Lijkt me super.

Geen probleem .
                                Aantal blijft hetzelfde 😉
                                Ik betaal 2€ meer (dus 10 dan) als je ze opstuurt 😛

Ja lap, en ‘k heb me al misteld 🙂
                                  ‘t Is 4 Euro/man

Ik moet er geen winst op doen, de prijzen zijn te berekenen op deze LANYARD site.

Heb offerte gevraagd. Is wel effe afwachten of de naam “Porscheforum.be” zal goedgekeurd worden of niet. Desnoods zet ik er reclame op van mijn firma Mushroom IT & More en kunnen we elkaar ook zo herkennen, in dat geval zijn ze voor mijn part gratis. We kunnen er – moest “Porscheforum.be” afgekeurd worden – ook iets ludieks laten opzetten zoals 911, of Flat six, of “waterkokers hun natuurlijke habitat is een takelwagen”, maar we zien wel 😉

Dus voor alle duidelijkheid :
                                  4 Euro leveren op : 2 lanyards en 1 badgehouder. Op te halen omgeving Dendermonde of op één van de rondritten, Spa, Rufie’s uitje, etc…

Prima , 2 stuks voor hier . Dan kan ik eentje bij mijn collectie van dik 40 stuks hangen 😉

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 191)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.