hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 191)
      • Efkes initiatief nemen :

Lanyard, de “deluxe” versie, 25 mm, met buckle en neksluiting.
        1-kleurige “porscheforum.be” opdruk.

Daarbij 1 badgehouder.

Stel, 1 lanyard voor in de wagen, en 1 voor rond de nek + badgehouder.
        Dat komt op 2 Euro/man … BTW en verzending inbegrepen…

***EDIT*** ‘t Is 4 Euro/man, zie hieronder…

En ik heb zowel op de P als op de DD stickers van het PF.be hangen 😉

Anoniem

Ik zou ook graag weten als ik onderweg een P-ke tegenkom of het een member is of niet 🙂

ben enkele weekends terug een P tegen gekomen op de E17 zelfde kleur en uitzicht als de mijne. was leuk, even gezwaaid en verder.
            Vraag mij nu nog af of het een forum member was :-)[/quote]

daarvoor hebben we dit;

https://porscheforum.be/index.php/forum/24-algemeen/6710-wie-heb-ik-gezien-?limit=12&start=288

Anoniem

Lanyard vind ik ook nog steeds het makkelijkste.
              Ik zou er direct enkele bestellen.
              Ééntje aan de spiegel hangen één aan mijn nek op een evenement en eentje in reserve 😀
              Met zulk een lanyard aan uw nek val je niet echt op op evenementen, enkel de ingewijden hier zullen weten wat het betekend 🙂

reys schrijft:

Mijn voorstel; nl een naamkaartje of iets gelijkaardigs te dragen bij de vorige forumtoer is destijds een beetje weggelachen 😕
                Thanks porschky voor het terug op te nemen!
                Ik zou er erg mee gebaad zijn, ben namelijk zeer slecht in het onthouden van namen en gezichten 👿

Maar er is maar één iemand met een GT4S 😉
                Ik heb eens mijn wagen vol geplakt met reclame, toen wist iedereen waar en wie ik was. Ik dacht dat nu terug te doen maar de madam raadde dat af. Als ge dan de mensen voorbij vliegt? Slechte reclame zegt ze 😆

Lanyard is wel tof 💡

Wim

porschky schrijft:

En als ik mijn foto op deze site dien te zetten, en iemand krijgt een hartaanval, kom dan niet bij mij zagen hé, maar bij Wim! 😉 😉

We zijn echt wel wat gewend hoor, en als het zo lelijk is herkennen we u direct. 😆 😉

Lanyard +1 denk dat dat een leuke oplossing is.

en op forum bijeenkomsten kan je aan die lanyard nog altijd een kaartje hangen met je Login Avatar en Naam op 🙂 Als er een template gemaakt wordt kan iedereen dat zelf afprinten en is er ook daar een standaard 🙂

Flyer in de auto op meeting +1

Ik zou ook graag weten als ik onderweg een P-ke tegenkom of het een member is of niet 🙂

ben enkele weekends terug een P tegen gekomen op de E17 zelfde kleur en uitzicht als de mijne. was leuk, even gezwaaid en verder.
                    Vraag mij nu nog af of het een forum member was 🙂

graag gedaan!

Ik wist dat er stickers en dergelijke te krijgen zijn, maar daarmee weten we enkel dat de wagen behoort aan een forummember, maar weten we nog niet van wie.
                      En uiteindelijk staat daar dan ook geen info op die de privacy kan schaden, of die ‘mensen met minder goede bedoelingen’ een hint kan geven waar de auto te vinden is (de reden waarom ik resoluut weigerde om mijn, overigens lelijke, bewonerskaart achter de voorruit te kleven toen ik nog in Gent woonde!).

De combinatie van iets in de auto voor op het dashboard, en iets voor de persoon zelf bij het rondwandelen zou inderdaad de beste combinatie zijn. Als we echter reeds op de Francorschampsdays (toch een van de meetings waar misschien het hoogste aantal members zal rondlopen?) er al willen van profiteren, gaan we niet te veel tijd mogen verliezen, indien dit nadien nog moet online betaald worden, en opgestuurd…

En als ik mijn foto op deze site dien te zetten, en iemand krijgt een hartaanval, kom dan niet bij mij zagen hé, maar bij Wim! 😉 😉

Anoniem

Mijn voorstel; nl een naamkaartje of iets gelijkaardigs te dragen bij de vorige forumtoer is destijds een beetje weggelachen 😕
                        Thanks porschky voor het terug op te nemen!
                        Ik zou er erg mee gebaad zijn, ben namelijk zeer slecht in het onthouden van namen en gezichten 👿

Anoniem

er zijn “porscheforum.be ” stickers te verkrijgen bij Dave dacht ik?
                          Ik heb er toch al enkele jaren eentje op mijn voorruit plakken …
                          in 2 kleuren verkrijgbaar en fijn gemaakt, geen lomp gedoe.

Ik ben die met zijn porschepet op

En ik ben die met een Porsche sleutel in zijn zak 😆 😆

Lanyard goe idee. 8) 8) 8)

zo een yanlard is idd geen slecht idee

greetz

Anoniem

Inderdaad niet eenvoudig ,waarom op een meeting geen aanduiding in de wagen leggen ,porscheforum.be + als je rond loopt een lanyard met porscheforum.be erop .
                                  Zeg Bruno je gaat toch geen klaksjeman worden he (graptje) .

rjf

lanyard +1

lijkt me leukste en meest efficiënte oplossing !?

Geweven model (betere kwaliteit), 1.5 euro

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 191)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.