hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

11 reacties aan het bekijken - 181 tot 191 (van in totaal 191)
      • Ik ben die met zijn porschepet op 😀 😈 😉

Anoniem

Zo een speldje is ok op een samenkomst van het forum voor mij.
          Maar om nu met een speldje te gaan rondlopen op de porsche days in Francorschamps, dat weet ik nog zo niet.

Op de auto vind ik persoonlijk een onvoldoende maatregel .
            Mijn wagen is behoorlijk uniek en herkenbaar , maar daarom wordt ik nog niet herkend als ik niet in de wagen zit .
            En ja , op een evenement loop ik rond en blijf niet bij mijn wagen .
            Het voorstel van Wim is niet slecht en kan helpen .
            Ofwel moet iedereen een speldje met zijn naam op (zoals ik destijds gemaakt heb voor de Herfstrit) op zich hangen . Dan zie je dadelijk de naam/forumnaam .

stickers zie ik niet echt zitten, een flyer of zo dan weer wel, die kan je dan zoals een parkeerschijf op je dashboard leggen als je wil

Wim

Op het Nederlandse forum hebben we eens een draadje gehad, ZET JE KOP EROP.

Dus een draadje met een foto van de forummer, en moet zeggen dat dit in praktijk goed werkte. 💡

Lanyard –> zeer goed idee. kan je ook altijd 1 in de auto laten liggen als je de auto herkenbaar wil ‘maken’.

stickers -> minimum in 2 kleuren!

zo’n “halsband” aan een democratische prijs zie ik ook zitten.

mono-chroom stickers die je van een schutpapier op je auto kunt overbrengen moet je dan al minstens in 2 versies laten maken; 1 voor op lichte en 1 voor donkere autolak. Dus dat kan een prijzig verhaal worden in kleine oplages. Tenzij iemand van het forum of diens kennissenkring in deze branche werkt.

Goed idee, zo’n lanyard lijkt mij tof

Anoniem

Misschien gewoon een lanyard laten bedrukken met forum info.
                        Dan kan je dat snel om uw nek hangen als je u kenbaar wil maken als forummer.
                        Is dan ook weer snel weg als je liever anoniem bent, bvb op terugweg in baanrestaurant.

+1 is altijd prettig, zelfs als je er nog niet mee gemailde hebt. op alle events dat de auto herkenbaar wordt en misschien ook de personen?

Heb dat al veel gedacht wanneer ik op de baan ben en ik een P-ke zie.
                          Wie zou dat zijn op het forum? Zit die wel op het Forum? dat soort zaken…

ik heb ook al gedacht aan:
                          voor de auto:
                          * een nummerplaat houder
                          * een discrete toch zeer herkenbare sticker (type Nurburgring sticker) voor achterkant, of op de ruit (achter, zijruitje achteraan,…)
                          * zo een papier voor mensen die niets aan de P willen plakken,

voor de personen: als usual en het is hier al gemeld en gepost.
                          * polo/t-shirt/wind-jacks/pet
                          * …

Wie anoniem wil blijven, doet niet mee, wie herkenbaar wil zijn en een praatje wil slaan -> kan meedoen 🙂

is misschien leuk.

Ik wil hier wel niet de discussie ivm T-shirts/polos opnieuw opstarten, ik denk als de mensen kunnen passen voor ze bestellen dat dat allemaal vlotter zou verlopen.

Anoniem

Ik doe dan zeker mee.

Ik zit hier nu al een jaar te typen en heb nog maar 2 forumers ontmoet 🙂

Ik had er al eens over gedacht eventueel in groep naar Francorchamps te rijden.
                            Samen door de tunneltjes aldaar 😀

Zijn er misschien T schirts met forumlogo ❓
                            Of stikkers voor op de Porsche.

11 reacties aan het bekijken - 181 tot 191 (van in totaal 191)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.