hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie
  • we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 191)
    • We zullen elkander nog wel ergens treffen . 😉

vincent 928 schrijft:
        [quote]op de cars en coffee met het lintje 😀

Cool hé? 😉
        Mooie kleuren en zeer goed zichtbaar.

@ 911-lover : de tunnelrit is nu net de enige die ik niet meedoe 🙁

JoeBar_S2 is hier net buiten na een avond chitchat over Porschkes… 8)
        De rest komt maar als ze zin hebben, ofwel op één of ander event, niets hoeft, niets moet 😉

Idem hier, ook nog geen tijd gehad. 🙁 🙁 🙁

@Mushroom:
            +1 ik ben er ook nog niet geraakt. 😳

heb je PM gestuurd.

op de cars en coffee met het lintje 😀

Attachments:
              • lintje.jpg

Tunnelrun Brussel ?
                Want op die andere zullen we vanwege werk waarschijnlijk niet bij kunnen zijn .

Ba nee … 😉
                  We zullen elkaar wel zien op één of ander treffen zeker?

Ik ga me inschrijven voor de zomersproetjesrit, doe mee aan de midsummernightrit, dat feestje op ‘t dak van ‘t Porschemuseum, dat miss coast gedoe, de bubbelstoer van Rufie…

Ge gaat mij nog beu geraken 😉

Anoniem

Hé Mushroom, met een 😳 koppeke moet ik toegeven dat ik de tijd nog niet gevonden heb om mijn lintjes af te halen, sorry.
                    Liggen ze in uwe weg geef maar een seintje! Opsturen ofzo?

Die grote man zat meestal op zijn hurken met een camera voor zijn snor 🙄 😈 😆 😆 😆 😆 😆

911-lover schrijft:

Kalmste dag is vrijdag . 😉
                        Binnen was er nog meer dan voldoende plaats .
                        Gisteren ook de wagen van René zien staan , maar helaas ken ik hem niet persoonlijk wat het herkennen erg moeilijk maakt 😆

Heb uw wagen ook zien staan, daarop heb ik gelet op grote mensen mé ne snor maar kben u niet tegengekomen 😉

rjf

deepee schrijft:
                          [quote]

Zijn er hier dan ? 😯 8)

ik heb mijn exemplaar inmiddels ook ontvangen via vawilliam2003. (nog eens bedankt, ook voor de fijne babbel) inderdaad een zeer geslaagde lijband!
                            @mushroom: volgende editie graag in baby pink op speciaal verzoek voor de porschistes onder ons 😛

pst, mushroom, ik zal denkik wel genoeg hebben met 1 setje. Ik zal dat tweede dat je vandaag nog hebt meegegeven aan BC911 bezorgen

Grtz,

Anoniem

Mushroom schrijft:

Vandaag verschillende lintjes aan de man gebracht én gespot 8)
                                ‘t Is een fantastisch opvallende kleur zowel in de auto als rond de nek.
                                Heb er verschillende van ver herkend dmv hun lintje…

inderdaad best wel makkelijk.
                                Vond het leuk om zo geregeld een oranje stropke tegen te komen. 😀

Vandaag verschillende lintjes aan de man gebracht én gespot 8)
                                  ‘t Is een fantastisch opvallende kleur zowel in de auto als rond de nek.
                                  Heb er verschillende van ver herkend dmv hun lintje…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 191)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.