hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie
  • we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 191)
    • Kalmste dag is vrijdag . 😉
      Binnen was er nog meer dan voldoende plaats .
      Gisteren ook de wagen van René zien staan , maar helaas ken ik hem niet persoonlijk wat het herkennen erg moeilijk maakt 😆

reys schrijft:

Ook geen enkel lintje gezien.
        Ook geen tijd gehad om het mijne af te halen 😕
        @ plumber, sorry pas Uw vraag gezien. Zaterdag is volgens mij de beste dag en ook het minste volk…alhoewel om 13h was alles volzet en mocht ik buiten het circuit parkeren.
        Plezante dag 😉

dus Spa liep letterlijk over van de Porsches vandaag 😯
        was ik er maar bij 😉

Anoniem

Ook geen enkel lintje gezien.
          Ook geen tijd gehad om het mijne af te halen 😕
          @ plumber, sorry pas Uw vraag gezien. Zaterdag is volgens mij de beste dag en ook het minste volk…alhoewel om 13h was alles volzet en mocht ik buiten het circuit parkeren.
          Plezante dag 😉

meeste lintjes komen morgen denk ik. @mushroom ik bel je ergens onderweg wel, als de treintjes elkaar missen kan je mss bellen wanneer je aangekomen bent dan zorgen we er gewoon voor dat we elkaar ginds wel tegen het lijf lopen 🙂

Anoniem

Ik heb vandaag in Francorschamps geen lintjes gezien.
              Wel een bekende auto.

Kom je zondag niet JP ?

Anoniem

Voor de W-VL’imgen, het ziet ernaar uit dat ik mijn autooke tegen zaterdag rijklaar krijg (oude veren er terug in en geometrie juist zetten) kan ik ze zaterdag afhalen vooraleer ik naar Françor rij.

Anoniem

Inderdaad het was tof op het terrasje.
                    Al was het niet echt warm 😀

Reeds een 20-tal setjes de deur uit.
                      En ik een paar leuke ontmoetingen rijker 😆
                      Cool volk die Porsche mannen… 😛

luc993cabrio schrijft:

Als er iemand van de West Vlaanders naar de Porsches Francorchamp Days gaat wil die dan eventueel mijn setje Lanyards meebrengen, zal die dan wel komen ophalen bij die persoon want zal er zelf niet geraken in Francorchamp. 🙁 🙁 🙁

voor mij hetzelfde 🙁

Als er iemand van de West Vlaanders naar de Porsches Francorchamp Days gaat wil die dan eventueel mijn setje Lanyards meebrengen, zal die dan wel komen ophalen bij die persoon want zal er zelf niet geraken in Francorchamp. 🙁 🙁 🙁

ik dacht eerder het tegenovergestelde … 😆

plumber schrijft:

bhaaawww… Er was hier een topic, toon je hoofd op het forum opdat we je herkennen bij een Porsche treffen en nadat ik mijn foto gepost had heeft niemand nog durven een foto van zichzelf posten….

k’Zal een foto nemen van mijn zoon met de lanyard, is dat ook goed ❓ 😀

da komt ervan he als ge er zo goed uitziet heeft de rest schrik om af te gaan 😛

Ha nee hé??
                                1 set = 1 lanyard om in de auto te hangen, en 1 lanyard met cardholder om rond je nek te hangen… 💡 8)

Daarom dat je ook meer dan 1 setje moet bestellen ;-).

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 191)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.