hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

Home Forum Porscheforum mededelingen hoe kenbaar maken als forummember op meetings?

• Maker
    Discussie
  • we hebben het de laatste tijd al vaker gehad over de gevolgen van anonimiteit op het internet. Eén van de meest absurde gevolgen is dat we op meetings, zoals bvb de Francorschampsdays, naast iemand kunnen staan waar we al honderden mails mee gepleegd hebben, en we weten het niet van elkaar. En niet elke organisatie of forum heeft een stand staan.

Ik denk maar luidop (gevolg van mijn Tourette zeker? 😉 ), maar wat mochten we nu eens een A4’tje ontwerpen met het forumlogo op, dat iedereen kan downloaden, en waar iedereen dan zijn avatar of callname kan opzetten, en dan achter de voorruit leggen op bvb de Francorschampsdays. Wie weet leren we daardoor meer mensen kennen, en het is ook een mooie reclame voor de site? Of zou ik weer beter in stilte denken? 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 191)
    • 😆 😆 😆 😆

OK, k’heb hem. Zal straks een foto posten 😆

Nu, op een treffen (bvb Porsche Franchorchamps days) ga je der niet veel aan hebben om hem aan je spiegel te hangen als je wil dat mensen je herkennen als je niet in je wagen zit 😆

Heb geen foto van je kop gevraagd, dacht dat we ze aan de spiegels van onze P´s gingen hangen 😉 .

bhaaawww… Er was hier een topic, toon je hoofd op het forum opdat we je herkennen bij een Porsche treffen en nadat ik mijn foto gepost had heeft niemand nog durven een foto van zichzelf posten….

k’Zal een foto nemen van mijn zoon met de lanyard, is dat ook goed ❓ 😀

Geef dan maar het goede voorbeeld, foto van hoe je hem moet gebruiken ;-).

k’Heb de mijne al en moet zeggen: ze zien er super uit 8)

Zoiets is idd ‘t makkelijkst 😉

Ik zal ze meebrengen naar Francorchamps… voor de mensen die ook komen… Ik zal er genoeg rond mijne nek hangen 😉

wij zien elkaar als alles goed gaat toch eerst aan het benzinestation in Leuven, dus als het voor jou goed is, regelen we het meteen daar?

@Mushroom: ben van Berlare, dus dendermonde niet zo ver, Pm jij je adres eens aub. dan kom ik erom.

Kan je ook zeggen wanneer het best past voor jou? (of er een tel.nr bijzetten dan geef ik eerst een belletje)

Maar in ieder geval -> THNX

en een applausje voor Mushroom!!!

Karma +1 🙂

gr,

Af te halen in Lebbeke (tegen Dendermonde)
                      Adres via pm 😉

Anoniem

luc993cabrio schrijft:

Behoord Brugge ook tot uwe regio of is dit te ver der buiten. 😆 😉 🙄

Dat ligt aan de andere kant van Dendermonde tov Geel 🙁

plumber schrijft:

Nice 8) en karma Mushroom +1 8) 8) 8) 😀

Dito hier

vawilliam2003 schrijft:
                            … ben uit Geel en wil er gerust mee brengen voor mensen uit mijn regio.

Übergeil !!! en zoals al afgesproken William, breng jij mijn order mee tot in het centrum der gezinsverpleging. Ik moet weldra nog bij Walter Verellen zijn en kom dan op afspraak langs om mijn setje tegen betaling in ontvangst te nemen 😉

Behoord Brugge ook tot uwe regio of is dit te ver der buiten. 😆 😉 🙄

Anoniem

Mushroom schrijft:

8)

Ge moogt ze komen halen ! 😛
                                4 Euro/set. 1 set = 2 lanyards en 1 badgeholder.

Waar moet ik zijn om ze te komen halen?

Ik ben uit Geel en wil er gerust mee brengen voor mensen uit mijn regio.

JoeBar_S2 schrijft:

dat karma spelleke is wel leuk, niet zo moeilijk,
                                  maar euhm,
                                  wat kan je er eigenlijk mee winnen ? 😈

Als je heel vriendelijk bent met Mushroom misschien een lanyard 😆

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 191)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.