Hoe klanten lokken in crisistijden?

Home Forum Zeverhoekje Hoe klanten lokken in crisistijden?

• Maker
    Discussie
  • Dat sommige winkels de crisis wel heel hard beginnen te voelen en alle troeven beginnen uit te spelen om toch maar klanten te lokken is wel duidelijk aan het worden. Hier een befaamde uitspraak over een zelfstandige winkelier :

[i]Wel,zoals sommigen onder jullie wel weten ben ik zeer sterk begaan met het “dierenleed” in al zijn vormen.
    DAAROM heb ik besloten dat ik van iedere aankoop die bij mij gebeurd 1€ in een van de bussen steek!!!! [/i]
    (het gaat dus over een collectebus van veeweyde) >>> dus ik koop 1000 prulletjes van 1 EURO, dat wil zeggen 1000 EURO in zijn collectebus ❓

Op zich een mooi initiatief maar als een vertegenwoordiger hier “zijn boekje” over deze persoon opendoet (hij is daar ook vertegenwoordiger) dan stel ik mij toch grote vraagtekens over zijn juiste bedoelingen met deze actie 🙄

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
    • [quote=”cabrio wim”:7f1zv71d]je kunt dus de 1000 spullen ook als een aankoop zien, en dan daar 1 euro van in de pot doen. 😉 [/quote]

😆 ja maar dan is de fun er af. Misschien toch eens iemand langs sturen (met 10 EURO en geen 1000 EURO 😉 )

Wim

je kunt dus de 1000 spullen ook als een aankoop zien, en dan daar 1 euro van in de pot doen. 😉

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.