" Hoe noemt ie "

Home Forum Porsche Talk " Hoe noemt ie "

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Je kan hier voor terecht bij elke officiële P. dealer, OOK in den Belzjiek.

Peter R.

Die kennen we idd 😉

Je kan het ook op een minder subtiele manier aanpakken:

“My Bitch” zou het wel zijn (moest het niet zo duur zijn).
              Maar ik zal de 968CS ermar laten ophangen

van de week een cayenne turbo tegen gekomen mmet aangpast schrift

ook aangepaste nummer plaat maar dat zal dan wel bij zaak zijn zeker als je een cayenne turbo kan kopen zullen die plaat en de aangepaste lettertjes de prijs niet meer maken denk ik 😆

Die van mij noemt ‘Carrera 4S’. Da’s pas een naam hé 😛

[quote=”Rufie”:2n6qbbva]Ik vraag me af of dat lettertype niet beschermd is door Porsche ?[/quote]

Zou mij sterk verwonderen als dit niet zo is! om zeker te zijn: http://www.trademark.com

Ik vraag me af of dat lettertype niet beschermd is door Porsche ?

Verdoeme hé, ik noem mijn wagen ook Laura als anderen niet mogen weten over wat ik het heb en vind dit een mooie naam ook 😳 😉

In Knokke heb ik al een paar keer een rode 997 gezien (met NL nummerplaat) met opschrift ‘Laura’. Wel origineel. Ben trouwens nog steeds op zoek naar het lettertype …

Inderdaad jammer dat dat zo duur is, wat op die Boxster staat is wel leuk: Thanks daddy 😀

Ahum, pas op mee wat je zegt hè?
                              Er zitten hier ook Hollandse Spionnen tussen 😉

Thomas-Ne Ollander-

Zij hebben nog niet door dat zij binnen 5 jaar allemaal gaan verdrinken als de opwarming van onze aardbol zo verder gaat.

Laat ze maar geloven dat wij dom zijn, wij weten wel beter !!!!!

Het is van de hollanders dat je het moet hebben hé.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.