Hoe ouder hoe gekker

Home Forum Zeverhoekje Hoe ouder hoe gekker

• Maker
    Discussie
  • Met oma zojuist even de 230 aangetikt.
    Haar opmerking: net een vliegtuig kan hij nog harder!!!!!!
    Zijn er nog oma’s die op hun 80ste dit mee willen maken???
    image_2013-05-06.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Wawww die kom ik graag een keer bij je lenen.
      Trek mijn woorden terug dat ik twijfelde dat je de 416 km/u niet zou hebben gehaald!!!!
      Ik zet Bompa wel een keer bij je af…

PB

Met de Red Bull X2010 is dat haalbaar denk ik. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=130271]Mja, niet slecht. 😉 Laatst met mijn moeder naast me (77) 416km/u aangetikt gehad, ze gaf werkelijk geen krimp!
          Ze was totaal niet onder indruk zelfs, sterker nog ze vroeg me of dat alles was…

Okay, 1 ding was duidelijk, ze is geen GranTurismo fan. :coolness:[/quote]

Dat is hard zeg!!!!
          Nu ga ik met bompa proberen de 516 te halen.
          Als het gelukt laat ik het je weten.

heb ook mijn oma meegenomen, wou haar op haar 91ste voor het eerst in haar leven dakloos laten rijden en wat dat voelt, ze vond het geweldig, mocht wel niet te snel rijden voor haar permanente

PB

Mja, niet slecht. 😉 Laatst met mijn moeder naast me (77) 416km/u aangetikt gehad, ze gaf werkelijk geen krimp!
              Ze was totaal niet onder indruk zelfs, sterker nog ze vroeg me of dat alles was…

Okay, 1 ding was duidelijk, ze is geen GranTurismo fan. :coolness:

:coolness:

Leuk hé, hoeveel oma’s zouden haar dat nog na doen ?
                  Ciao,
                  Luc

:up: :up: :up:

grave bomma!

Oma’s aan de TOP :up:

doet me denken aan m’n moeder zaliger.. ook ooit nog 160 mee gedaan zonder probleem, zolang het maar met de Porsche was 🙂

Reed zelf ook altijd goed door en kon het krijgen van ‘getaffel’ aan het stuur.. En dan verschieten ze dat zoon lief ook graag eens aan het gas hangt 8)

Schitterend!! 😆 :applaus:

:applaus: toffe oma.

:happydance:

:relaxman:
                                  Go granny go!! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.