Hoe PPI laten uitvoeren?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hoe PPI laten uitvoeren?

• Maker
    Discussie

• Vangansewinkel
    Deelnemer

Ik zit al een tijdje met een vraag rond de aankoop van een wagen die je zelf niet kan bekijken op voorhand. De 912 die ik kocht in Amerika heb ik uiteraard ook niet kunnen bekijken en uiteindelijk heb ik daar maar de gok gewaagd om het zo te zeggen maar in de toekomst had ik dit toch graag iets anders aangepakt. Ik heb al vaker gelezen over het laten uitvoeren van een PPI (als ik me niet vergis was dat toch de benaming) maar hoe gaat zoiets juist in zijn werk en hoe regel je zoiets? Ik heb bijvoorbeeld iets op het oog in Florida, hoe ga ik dan op zoek naar een geschikte instantie om dergelijke PPI te laten uitvoeren? En tot slot, welk kostenplaatje gaat hiermee gepaard? Alvast bedankt!

Grt,
      Robin

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Blijkbaar heb ik dit topic dus zelf uit het oog verloren! Vreemd dat ik geen mails ontving wanneer er een reactie geplaatst werd dus heb ik me maar even geabonneerd.

Ik had het idd niet op de import itself maar om de hier bekendere AKK. In Amerika heet dat enkel PPI. Bij deze zal ik onze vriend 356t0 dan ook even een pb’tje sturen! 😉

Pre Purchase Inspection, kost meestal tussen de 200 en de 500 USD. Profi’s rekenen vaak ook nog verplaatsingskost. Stuur me even een PB als het over een Porsche gaat, kan in dat geval wel iemand aanbevelen.

Wim

Maar ik denk dat hij met een PPI (of dat de goede benaming is twijfel ik aan) een soort keuring voor aankoop wilt laten uitvoeren, en wat daar de kosten van zijn.
            Dus zeg maar een soort AKK. 😉

Klopt.
              Maar dan weet hij toch van de hoed en de rand mbt importeren.

Wim

Kosten voor importeren vanuit usa eerder in andere topic uitvoerig besproken.
                  Keuringen uit laten voeren in usa lijkt mij niet eenvoudig.
                  Sukses.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.