Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

• Maker
    Discussie

• Anoniem

ben eigenlijk eens nieuwsgierig hoe jullie met jullie porsche rijden (sheuren / flammen / touren ?)

Meestal als ik de P neem dan geef ik nogal goed gazzzzz, zonder gelijk ne wakko te rijden.

Rijden jullie ook vlotjes door of wie tourt er graag op zen gemak?

Dagelijks rij ik wel een hoop kilometers (70000 km op een jaar) in men dagelijkse auto een X5, misschien vandaar de wat vlottere 8) rijstijl als ik in de P kom.

let me know

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
      • Dat komt nog wel … 😆

amai!! en ik vond het al “erg” dat ik 140 reed maar sommige van jullie[meer ervaren personen] rijden bina het dubbele, daar heb ik het lef niet voor hoor. 😆

[quote=”911-lover”:1qcnyczo]Als je steeds met een Diesel rondrijdt is het toch telkens terug een kick om iets vlotter onder je gat te hebben. 😉 [/quote]

Je neemt me de woorden uit de mond ! 😉

Als je steeds met een Diesel rondrijdt is het toch telkens terug een kick om iets vlotter onder je gat te hebben. 😉

tja de kick verdwijnt langzaam maar zeker het went 😥

zelfs de snelste der snelste gaat op den duur normaal worden

komt ervan als je het beest durft rijden

je verschiet dan ooit nog wel eens in hoeveel tijd je maar onderweg was maar dan is de fly by al weer over 😆

WB

maar het probleem is dat hoe snel het ding ook is dagelijks of regelmatig gebruik gaat vervelen.

Daar heb ik na 10 jaar porsche -rijden nog niks van gemerkt….. 😛

ik rijd de mijne regelmatig en moet toegeven dat ik ook inderdaad alle versnellingen wel even durf testen meestal rijd ik over vrij verlaten wegen en meestal verken ik wel even de beide richtingen of en geen ongewenste fotografen 😈 in de buurt zijn anders is er geen fun meer aan he en inderdaad we halen dan wel vrij vlot de 17 l per honderd

maar het probleem is dat hoe snel het ding ook is dagelijks of regelmatig gebruik gaat vervelen 🙁

[quote=”stefx911″:3c3j9h7l]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, 😆

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]

30 op de toerenteller zekers 😆

[quote=”porschke”:oun565x0]nee is de nieuwe aerokit cup van porsche Part no. 997 044 802 00[/quote]

Damn, je was mij net voor 😉 )

[quote=”stefx911″:2x4qpdj4]Dit is toch een foto van de 997 RUF ?[/quote]

Neen, het is gewoon een body-kit van Porsche Motorsport die je als optie (of achteraf) kan kopen op de 997… (en misschien een voorbode van hoe de toekomstige GT3 er gaat uitzien?)
                          “spijtig” genoeg was het geen RUF 😈
                          Maar ‘t rijdt in ieder geval fantastish, motor is ongelooflijk, gaat vlot tot boven de 7000rpm, en het geluid is super! Die elektronisch gestuurde ophanging is trouwens ook iets fameus!

Hmm, ik zou moeten Porsche verkoper worden 😉 )

Greetz,

SidewindR.

nee is de nieuwe aerokit cup van porsche Part no. 997 044 802 00

[quote=”SidewindR”:1xvymfmh]Hohohooo, kheb daarstraks een toertje mogen doen met mijn gebuur “zijn” 997 Carrera 2S (3.8 ) met de spoiler kit en ceramic brakes! Echt een fantastisch machien!!! 😀 shock:

Was er dus zo ene, maar dan in’t zilver:

Greetz,

SidewindR.

PS: sorry voor mijn mss overdreven enthousiasme 😉 ) [/quote]

Dit is toch een foto van de 997 RUF ?

Hohohooo, kheb daarstraks een toertje mogen doen met mijn gebuur “zijn” 997 Carrera 2S (3.8 ) met de spoiler kit en ceramic brakes! Echt een fantastisch machien!!! 😀 shock:

Was er dus zo ene, maar dan in’t zilver:

Greetz,

SidewindR.

PS: sorry voor mijn mss overdreven enthousiasme 😉 )

Anoniem

ok, daarstraks mij ook eens laten gaan tegen ne grijze van Maranello….
                                  E19 naar brussel….vrij rustig aan het rijden….stelselmatig het tempo wat aan het opdrijven….uiteindelijk rond de 180km/u aan het draaien….

Dan ineens ne vrij nieuwe ferre voor mij, denk ne scaglietta (ofzoiets)…
                                  samen wat aan het spelen en kon vrij goed blijven volgen…..dan de bocht voor de ring van brussel richting namen…..:-) -):-)
                                  daar zwaar in de remmen en de ferre ook (ferre reed op kop) maar dienen bak had het moeilijk….die van mij begon nerveus te worden maar ik vond het nog best meevallen (dank u luc voor de uitlijning)….die ferre daarentegen had echt wel neiging tot uitbreken, had erover kunnen gaan maar is nog altijd geen circuit hé..
                                  op de ring zijn onze wegen uit elkaar gegaan…vandaar ben ik dan terug de toegelaten snelheid beginnen rijden.
                                  best wel fun…

Ik neem graag mijn tijd om eens een toerke te gaan doen, liefst ‘s avonds want dan is er zeer weinig verkeer.

Ik rijd dan in een niet nader genoemde streek ( 😉 ) met open zicht en enkel weilanden en dan gaat de gas er gecontroleerd maar flink op hoor. Steevast 17L/100 km dan 😈 En om zulke ritjes is het toch te doen, man wat een plezier. Op de snelweg is het “maar” rechtdoor, nogal saai, zelfs aan 160 om nu iets te zeggen…

Bij verkeer en in woonzones doe ik het altijd rustig aan, steeds defensief en met controle rijden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.