Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hoe rijden jullie met jullie porsche ?

• Maker
    Discussie

• Anoniem

ben eigenlijk eens nieuwsgierig hoe jullie met jullie porsche rijden (sheuren / flammen / touren ?)

Meestal als ik de P neem dan geef ik nogal goed gazzzzz, zonder gelijk ne wakko te rijden.

Rijden jullie ook vlotjes door of wie tourt er graag op zen gemak?

Dagelijks rij ik wel een hoop kilometers (70000 km op een jaar) in men dagelijkse auto een X5, misschien vandaar de wat vlottere 8) rijstijl als ik in de P kom.

let me know

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
      • [quote=”stefx911″:2cnqjlo9]Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, 😆

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen: [/quote]

Kan ik inkomen zone 50 best 50 rijden 😈

Nu gaan jullie toch niet vertellen dat jullie je niet aan de opgelegde maximumsnelheid houden hé ! 😯

Ik woon in zone 30, dus ik rij altijd en overal 30, 😆

Ik heb dus nog enkele versnellingen over, iemand interesse in een 3de, 4de en 5de ? :mrgreen:

‘s nachts regelmatig zoveel hij kan (rond de 270) overdag uiteraard gematigder.paar dagen geleden geflitst, gelukkig tijdens een gematigde periode 😉

Anoniem

ben eigenlijk eens nieuwsgierig hoe jullie met jullie porsche rijden

veel te weinig……maar dat bedoel je nie zeker.

Met dit weer : “ragtop down, hair blowing in the wind”…meestal cruisen met af en toe ne scheut gaaazzz 😆

gr

Dakke

hoe rij ik met de P :

vooruit!! 😈 😈

eigenlijk beide : lekker cruisen is leuk , en af en toe eens alles open op de snelweg !

alhoewel dat “lekker cruisen” uiteindelijk redelijk snel blijkt te zijn
                ( aan ‘t aantal boetes te zien) 🙄 🙄

Mijne P is derde auto, dus als ik die in het weekend van stal haal is het om te vlammen!!
                  Uiteraard let ik wel een beetje op waar ik dat doe, maar als je met een P rijdt is het toch de bedoeling dat je hem goed laat gaan…. 😉

Laten we zo zeggen, de dagen dat ik er echt rustig mee rijd, zijn op één hand te tellen…

Gr.

Gert

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.