- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 februari 2014 om 11:59
Hoe Tricky is het forum eigenlijk … :popcorn:
Het forum heeft meer dan 5.000 leden, waarvan er hooguit 100-200 regelmatig chatten, waarschijnlijk minder.
En hoeveel bezoeken zijn er door niet geregistreerde leden, waarschijnlijk stukken meer dan nog eens 5.000.
Dus komen hier zo maar 10.000 mensen die mee kunnen lezen.
Wie zijn de bezoekers en leden dan wel?
Ik denk zo maar 98% met een goed hart en goede intenties.
Kans is dus ook groot op aanwezigheid van mensen met slechte intenties, 2% x 10.000 = 200.
Maar ja, hoe slecht zijn die intenties en wat kan men ermee?
Het lijkt me op zich niet zo moeilijk om een vage Hotmail account te openen ofzo, en als lid toch anoniem door het leven te gaan. Of, je kunt je voordoen als who ever je wilt, dat is nu eenmaal zo in het digitaal landschap.
Over criminaliteit. In mijn beleving heeft de georganiseerde criminaliteit het forum niet nodig om z’n targets te vinden, daar zijn meerdere wegen voor. Desalniettemin wil je het ook niet al te gemakkelijk maken qua vindbaarheid, dus laat je foto’s zien zonder nummerplaten.
Zelf zal ik niet snel op voorhand publiceren waar ik wanneer ben, en of ik bijvoorbeeld op vakantie ben ofzo … dat is wel heel erg adverteren met.
Maar echt verstoppen doe ik ook niet meer. Ik ben hier als 911 luftie liefhebber gekomen en alszodanig uit de 911 kast gekomen. Vind het enorm fijn om dagelijks te kunnen levellen zoals op het forum over ons aller virusje. Maar alert zijn we wel, ik bedoel maar, sinds openlijk op het forum is het toch iets meer opletten geblazen ten opzichte van de tijd dat de buren niet eens wisten dat hier een bolide staat. Zo werden we hier vorige week nog gespot door een vaag type, ik had um vol in het vizier, maar kan tuurlijk van alles geweest zijn.
Desalniettemin, de 911 kluizenaar uithangen, daar zijn we klaar mee, daar is het speelgoed en de hobby veels te leuk voor!! Het gaat denk ik om een evenwicht te bereiken tussen speelse naiviteit en gezonde paranoia waakzaamheid. Als ik de Remie uit zou moeten blijven hangen, zou ie wat mij betreft aan de wilgen kunnen …
Ofwel, Bless het forum dat we onze ervaringen, meningen en flauwekul kunnen en mogen delen! :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.