Hoe verkloot ik een Porsche, deel 2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Hoe verkloot ik een Porsche, deel 2

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • [quote=”RODONDO” post=92364]Alles binnen zijn tijdsgeest beschouwen. Toen ik 30 jaar geleden van school kwam en je kwam zo’n 911 Flatnose tegen kon je dag niet meer stuk ![/quote]

100% mijn gedacht .
        Toen was dat idd je van het , nu een no go .
        Net als die Koenig , Strosek en andere grote ombouwen

[quote=”bladerunner” post=92348]In de reeks van “Hoe verkloot ik een Porsche” aanschouw dit misbaksel.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wkfkmbfttjug

[/quote]

Om mee op de straat te komen , neen dank je .
        Om er circuitspeelgoed van te maken .
        Oh yes :driver:
        Maar wel dadelijk dat lelijke interieur eruit , kooitje en kuipje erin en scheuren maar

[quote=”Jan996/4S” post=92435]Ideaal voor in Aalst 1 keer per jaar mee rond te toeren!
          :relaxman:[/quote]
          Veel te lelijk voor onze stoet, misschien eerder voor Dendermonde? 😉

een beetje typisch voor de duitse tuningscene zeker ? alles wat er compleet over is kun je daar wel vinden en niet alleen voor porsche :wtf:

Ideaal voor in Aalst 1 keer per jaar mee rond te toeren!
              Kwestie van niet op te vallen dan :relaxman:

Misschien voor de fans van KV Mechelen?
                😉

Alles binnen zijn tijdsgeest beschouwen. Toen ik 30 jaar geleden van school kwam en je kwam zo’n 911 Flatnose tegen kon je dag niet meer stuk ! Destijds stonden er regelmatig zulke (nu noemen we het misbaksels) rond het benzinestation van Raes Racing. (aan de overkant van waar de garage nu is). Idem die kits van Dimma voor de Peugeot 205 GTI’kes en R5 GT turbokes. Toen keishow, nu zonde …. Neemt niet weg dat ik aan zo’n ding geen 5000 € zou uitgeven natuurlijk. 😉

[quote=”bladerunner” post=92348]
                    Hier noemen we dat een Johnny en Marina bak, hoe zouden ze dat in Holland noemen? :sarcastisch [/quote]

Sjonnie en Anita 😉

Man, man, man, dat hou je toch niet voor mogelijk 😯 😯 😯 Een echt schoolvoorbeeld van “hoe verkloot ik mijn Porsche”. En dan die kleurencombinatie van binnen en buiten, dat doet gewoon pijn aan de ogen 🙄 . Diegene die die ombouw gedaan heeft moesten ze afschieten voor de ogen van zijn familie (dixit een gekend autoprogramma presentator).

Wim

Bij ons noemt men dat een Bob de Bouwer bak, maar is al een draadje van hoor. 😉

Anoniem

Mantafahrer zgt men in Dland 😀

Misschien een goede basis voor onderdelen 😀
                          Die 13×15 inch fuchs velgen alleen al hebben een hoge onderdeel waarde als het echte zijn en geen gelaste.

Ja, smaken verschillen natuurlijk maar dit is er inderdaad wel over.

En toch zullen daar waarschijnlijk wel kopers voor zijn hé.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.