Hoe verneuk ik mijn Porsche; les 1

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hoe verneuk ik mijn Porsche; les 1

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • gd1

Moest hij nu nog in’t oranje zijn…… Graptjeuh :puke:

‘k Zou er helemaal nergens mee willen aankomen dan wel gezien worden. En dat staat los van een eerdere opmerking dat we niet allemaal dezelfde P mooi vinden.
        Ik vind sommige originele P’s helemaal niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Die mening houd ik altijd netjes voor me, maar dit is toch wat anders.

[quote=”cabrio wim” post=86196]Waar kun je met zo’n auto nog vanuit gaan. :lol:[/quote]

Dat je niet ongemerkt ergens komt :puke:

Wim

Waar kun je met zo’n auto nog vanuit gaan. 😆

[quote=”porschky” post=86078]Koen, het is geen 964 hoor als basis, maar een 3.2. [/quote]

Volgens de advertentie is de wagen uit 1990 met de 3.6 motor .
              Vandaar mijn uiting dat het een 964 was ( correct me if i’m wrong)

Anoniem

Bij Rs-motors staat er een Flatnose ,wagen is eigendom van de eigenaar van de garage .
                Niet direct mijn ding .

rjf

[quote=”911-lover” post=86032]Een originele zeker , maar dit :wtf:[/quote]

Ja ik bedoelde zelf ook een originele 930 slantnose. Zoals in Quinten Tarantino’s “True Romance” :drink:

Nog nooit IRL gezien, jammer genoeg …

Anoniem

Uniek is het wel .
                    Hoe krijg je zo’n ding ingeschreven ?
                    Gelukkig hebben we niet allen dezelfde smaak 😉 .

Koen, het is geen 964 hoor als basis, maar een 3.2. Ik heb nog oude Porschetijdschriften liggen van in de jaren ’80 waar deze ombouw nog nieuw in staat! 😀 Rinspeed (nu ook gekend van zijn maffe ombouwen zoals de amfibie Lotus en dergelijke) was destijds de eerste die een stuur aanbood met functieknoppen op! Trok op niets qua styling, maar was als principe vrij toonaangevend, en werd nadien door oa Gemballa overgenomen… Die achterlichten zijn inderdaad van de 944, wat wel vaker gebeurde in van die draak ombouwen van die tijd… Benieuwd aan welke prijs die effectief verkocht gaat geraken… :sarcastisch

Wim

Je bent wakker Olaf, 😆 maar doelde op samenraapsel van de ombouw.

[quote=”cabrio wim” post=86064]Voor de rest inderdaad een samenraapsel van 944, fellali e.d. 😆 [/quote]

… met als basis een 911 😉

Wim

@Olaf,en nee hoor, blijf de humor er van inzien op mijn manier, al is je antwoord inderdaad begrijpelijk.

Wim

Dank je Sigrid, en is inderdaad nog vroeg, en had dit niet gezien. 😳 😳

Maar wat ik wel zag, deze wagen staat dus op gewone platen. 😯

Voor de rest inderdaad een samenraapsel van 944, fellali e.d. 😆

Dat wilde ik net schrijven :wtf:

… of deze link natuurlijk 😉

Gewoon de link bovenaan de blz Wim :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.