hoe verwijderen rubber van banden op carrosserie ?

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Technical Tips & Tricks hoe verwijderen rubber van banden op carrosserie ?

• Maker
    Discussie
  • Wat is de beste manier om rubber van banden op carrosserie te verwijderen ?

Heb wat last met mijn gebruikelijke productjes om dit in orde te krijgen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • PDS

Hmmm goeie tips !

Ik ga eens proberen met WD40

0

Die vraag heb ik ook al willen stellen.
        Mijn wit trackspeeltje begint stilaan een zebra te worden met al die rubber strepen 🙂
        Weet weeral wat te doen volgend poetsbeurt.

0

Thx voor de tips mannen. Uiteindelijk is alles eraf als een fluitje van een cent, met 2 extra productjes uit de private stash van mijn schoonbroer die mij na sluitingsuur van de winkels gedepanneerd heeft.

-1- Sonax Tar Remover (hetgeen wellicht formulair gelijkaardig aan witte wasbenzine gezien het op koolwaterstoffen basis is), om de vettige drets weg te krijgen, rubber, teer, lijntjes van deurnummerplakkers, transportfolielijntjes, de vuile kantjes aan onze steenslaghaaievinnen, noem maar op, alles verdwijnt zonder moeite als sneeuw voor de zon.

-2- Meguiars Ultimate Compound voor waar de Sonax Tar Remover nog wat achterlaat in lichte krasjes.

Hij is nu properder, blinkender en gladder dan toen hij nieuw in de garage afgeleverd werd !

0

Wd40- carbu cleaner etc met goeie fiberdoek nadien goed naspoelen, wassen.

Grtn

0
            PDS

Ik krijg dat er ook nooit helemaal af :S

0

wd-40

wd40.png

0

Witte wasbenzine en wax – dit vergt geen moeite!

PJ

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.