Hoe voor onvoorziene kosten komen te staan

Home Forum Porsche Talk Hoe voor onvoorziene kosten komen te staan

• Maker
    Discussie

• turbo
    Deelnemer

Na weken zandstralen (welliswaar met glasparel, dus geen risico op enige beschadiging aan schroefdraad of fijne onderdelen) van allerhande schroeven, moeren, klemmen,….de onderdelen weggebracht naar een firma in Kinrooi (Belgie) voor alles opnieuw geel te laten passiveren.

Alles afgehaald (zat allemaal in afgesloten emmers) en netjes cash betaald.

Kom ik thuis om alles mooi te sorteren….. WHAT THE FUCK..!! .. alles gewoon naar de kl@#ten :bang: :bang:
      Firma gebeld en ze trekken hun compleet terug…. alles te wijten aan het material krijg ik te horen, dus zij treffen geen schuld?

Ik post dit hier even dat jullie best even goed afwegen waar je dingen laat behandelen. Ik had hier eerder al materiaal binnen gebracht en was best wel tevreden over de service en werk. Wat ik niet wist is dat de firma recent is overgenomen (ben ik pas achter gekomen)

Hier wat foto’s hoe het dus NIET moet
      [url=http://s266.photobucket.com/user/Porscheke/media/20140910_154645_zpsb70acab1.jpg.html]

Ik heb het materiaal ook door een expert laten checken en de oorzaak ligt blijkbaar in:
      Veel te lang in het zuur te laten liggen

Grapje gaat me een dikke duizend euro kosten (alles is herleid tot schrot en dus niet meer bruikbaar) en uren zoeken welke nummer bij welke part hoort om te bestellen 😥

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • amai m’n kl..ten, zeker een leercontractje die dat mocht doen zeker? Wat een zonde! :what:
        Ik zou hem niet sparen indien hij niet tot een vergelijk wil komen, hij is er toch voor verzekerd? Anders vredegerecht als je tijd hebt natuurlijk. :bounce:

Ik zou eens inlichtingen nemen bij mijn rechtsbijstand familiale verzekering.
          Had eens een geschil met de gemeente ( i.v.m. wortels van bomen ) , en mijn familiale heeft dit opgelost

Ive

Het is natuurlijk te proberen hé Wes-RS, Nee heb je en ja kun je krijgen. Mss dat het ook afhangt van verzekering tot verzekering. Of van hoe lang je klant bent, of …

Eens navragen als je een familiale verzekering hebt. Die dekt wel wat.

nope, ik heb een soortgelijk gevalletje gehad met een verbouwing waarbij een uitgebroken venster, klaar om later terug in te bouwen, was omgewaaid bij een storm; en ook nen dikke njet gekregen van de brandverzekering

Waarom niet Ive?

Rechtsbijstand dient toch voor ongevallen en schade?
                  Dit lijkt me toch schade toegebracht aan het voertuig, of het nu gemonteerd zat of niet.

Ive

pfff da’s dikke pech en kei harde zonde.
                    Maar om ff te antwoorden op Peter_targa_84: Daar komt de rechtsbijstand van de autoverzekering niet in tussen hoor. Die dient alleen voor geschillen in ongevallen. helaas

Wat is dat…..zit je uren te zandstralen en dan krijg je dit…. :wtf: .
                      Inderdaad er niet bij laten, maar aangetekend in gebreke stellen

+1 Peter.

Daar liet ik het ook zomaar niet bij. :what:

XXX

Ik zou ze toch aansprakelijk stellen voor de rotzooi die zij veroorzaakt hebben.
                          Slechte hechting heeft niets met het materiaal te maken maar met voorbehandeling e.d.
                          Dus zeker hun zuurbad… :what:
                          Je hebt toch een rechtsbijstand via uw autoverzekering, die kan je toch inschakelen dacht ik ❗

:wtf:
                            Zonde van het geld, zonde van de tijd/energie die je er hebt ingestoken.
                            Uiteraard heb je netjes betaald veronderstel ik.
                            🙁

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.