- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
24 september 2014 om 14:28
Na weken zandstralen (welliswaar met glasparel, dus geen risico op enige beschadiging aan schroefdraad of fijne onderdelen) van allerhande schroeven, moeren, klemmen,….de onderdelen weggebracht naar een firma in Kinrooi (Belgie) voor alles opnieuw geel te laten passiveren.
Alles afgehaald (zat allemaal in afgesloten emmers) en netjes cash betaald.
Kom ik thuis om alles mooi te sorteren….. WHAT THE FUCK..!! .. alles gewoon naar de kl@#ten :bang: :bang:
Firma gebeld en ze trekken hun compleet terug…. alles te wijten aan het material krijg ik te horen, dus zij treffen geen schuld?Ik post dit hier even dat jullie best even goed afwegen waar je dingen laat behandelen. Ik had hier eerder al materiaal binnen gebracht en was best wel tevreden over de service en werk. Wat ik niet wist is dat de firma recent is overgenomen (ben ik pas achter gekomen)
Hier wat foto’s hoe het dus NIET moet
[url=http://s266.photobucket.com/user/Porscheke/media/20140910_154645_zpsb70acab1.jpg.html]Ik heb het materiaal ook door een expert laten checken en de oorzaak ligt blijkbaar in:
Veel te lang in het zuur te laten liggenGrapje gaat me een dikke duizend euro kosten (alles is herleid tot schrot en dus niet meer bruikbaar) en uren zoeken welke nummer bij welke part hoort om te bestellen 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.