Hoe ziet jouw bureaublad uit ?

Home Forum Zeverhoekje Hoe ziet jouw bureaublad uit ?

• Maker
    Discussie
  • Ikzelf verander nogal eens zeer regelmatig van bureaublad , doch bijna uitsluitend met foto’s die Porscheminded zijn .
    Daar ik ook benieuwd ben hoe dat bij jullie zit misschien een leuk ideetje om hier je bureaublad neer te zetten (en telkens als dit verandert)

Ik zal beginnen .
    Dit is mijn huidige bureaublad

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
    • Superknap .
      Ik zal dadelijk ook eens in de brievenbus gaan loeren 😛

Anoniem

Vanmorgen mijn dvd van de tunnel run in Brussel ontvangen en direct eentje van de foto’s als bureaublad geplaatst 😀
        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/LTP_BXL-045.jpg[/IMG]

Anoniem

Is een goeie, fantasie gebruiken jongens!!!
          Denk erop wat je wil 😉

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wim

Mooie witte achtergrond is ook niet lelijk. 😆 😉

Mijn bureaublad

sedert mijn vakantiebezoekje aan het museum in Zuffenhausen (na sluitingstijd even letterlijk voor de voordeur geparkeerd eneen fotootje gemaakt):

En op de GSM 😆

Attachments:
                    • Background_HTC.jpg

Bureaubladje op de laptop

Attachments:
                      • Background.JPG

Een leuk fotootje gekregen gemaakt tijdens de LTP Brussels .
                        Dat moest natuurlijk dadelijk het nieuwe bureaublad worden

Ik heb ooit eens bijna een vangrail van hééél dichtbij gezien door te willen bewijzen dat mijn moto sneller was dan de auto naast mij … Alles ging heel goed tot de eerste bocht die ik verkeerd had ingeschat door de hoge snelheid 🙄

Sindsdien laat ik stoplicht sprintjes ook aan mij voorbij gaan en denk ik er het mijne van…

Ik zal nooit reageren op “stoplicht sprintjes”.

Als ik dergelijke wagen naast me zie gasgeven aan de lichten moet ik altijd lachen om het haantjes gedrag en als ze dan bij groen licht een rookpluim en de stank van een bijna verbrande koppeling achterlaten dan denk ik er het mijne van.

Wat is er uiteindelijk te bewijzen ❓

Veel meer plezier heb je op een autobaan om eens even de puntjes op de “i” te zetten tot ze nog een puntje groot zijn in je achteruitkijkspiegel.
                            In Duitsland wel te verstaan 😉

Anoniem

porsche schrijft:

vawilliam2003 schrijft:
                              [quote]Het spijt mij, maar ik heb al vele P rijders eraf gereden.
                              Zowel in stoplicht sprintjes ….

Ik dacht dat “stoplicht sprintjes” alleen iets voor pubers was … :wink:[/quote]

Ik zal niet snel iemand uitdagen.
                              Dat doen andere zelf 😀
                              En ja daar zijn er dikwijls bij die ouder zijn dan ik.

Mannen worden nooit volwassen 😉 (en gelukkig maar zeg ik dan altijd …)

vawilliam2003 schrijft:

Het spijt mij, maar ik heb al vele P rijders eraf gereden.
                                  Zowel in stoplicht sprintjes ….

Ik dacht dat “stoplicht sprintjes” alleen iets voor pubers was … 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.