Hoe ziet jouw bureaublad uit ?

Home Forum Zeverhoekje Hoe ziet jouw bureaublad uit ?

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Ikzelf verander nogal eens zeer regelmatig van bureaublad , doch bijna uitsluitend met foto’s die Porscheminded zijn .
      Daar ik ook benieuwd ben hoe dat bij jullie zit misschien een leuk ideetje om hier je bureaublad neer te zetten (en telkens als dit verandert)

Ik zal beginnen .
      Dit is mijn huidige bureaublad

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
      • [url=http://img21.imageshack.us/i/017fku.jpg/:p60nl9j7]

klein bureauke

[quote=”Audiotronics”:1wx9m5tq]Als ik hier een P op plaats hoor ik de klanten al bezig 👿 Ik kreeg enkele weken geleden al een venijnige opmerking van een klant omdat ik met een P rij 🙄 [/quote]
          Ikzelf rij dagelijks met mijn Porsche naar klanten en heb daar nog nooit slechte opmerkingen over gehad, wel lachend van “Jij zult wel een dure zijn” maar verder valt dat wel mee. Jaloezie en afgunst is iets van alle tijden en kan je toch niet vermijden. Dat soort mensen weet dikwijls ook niet wat je ervoor doet of hoe hard je daar voor werkt. De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze, ik ga er mijn wagen zeker niet voor verstoppen, ik heb er zelf voor gewerkt en heb er alle dagen plezier aan dus waarom zou ik me schuldig moeten voelen.

Kom je met een mooie Porsche van 10 jaar of ouder naast een nieuwe BMW staan dan zal de Porsche de aandacht opeisen, dat is nu eenmaal zo.
          Iedereen zijn prioriteiten liggen ook anders, de ene geeft het uit aan een auto, de andere misschien aan een mooie boot of schilderij.

[quote=”Audiotronics”:1wx9m5tq]Op het buraublad van de PC’s achteraan en die de klanten toch niet zien staat de nieuwe turbo S. Door daar regelmatig naar te kijken probeer ik mezelf wijs te maken dat hard werken kan helpen 😆 (maar door te werken kunt ge zoiets nooit “eerlijk” verdienen 😥 ).[/quote]
          Dromen mag hoor, toen ik 16 was droomde ik ook van een Porsche niet wetende dat het er ooit zou van komen. Nu zoveel jaren later droom ik nog altijd en dat is gezond en door te werken kan je dat juist wel verdienen, het is door niets te doen dat het niet lukt vrees ik. 😉

Nu ga ik echt off-topic, want de vraag was uiteindelijk welk bureaublad gebruik je, dus hier mijn bijdrage alhoewel ik wekelijks wissel.

[quote=”Audiotronics”:fzwxtuag]Als ik hier een P op plaats hoor ik de klanten al bezig 👿 [/quote]
            Awel, bij mij staat dus de P van Tom993 op m’n achtergrond (is krak dezelfde van de mijne, behalve de velgen) en als de klanten dan vragen : “Is dat den uwen ?”, dan kan ik antwoorden : “Nee,nee :mrgreen:

OP het bureaublad in de winkel staat niets, enkel het facturatieprogramma dat ganse dagen open staat. Als ik hier een P op plaats hoor ik de klanten al bezig 👿 Ik kreeg enkele weken geleden al een venijnige opmerking van een klant omdat ik met een P rij 🙄
              Sindsdien staat die terug onderaan in de kelder en rij ik langs een zijstraatje naar en van de winkel i.p.v. de gewone weg door het dorp.
              Met al die heisa rond de crisis is er nog meer geroddel en jaloezie onder de mensen gekomen.

Op het buraublad van de PC’s achteraan en die de klanten toch niet zien staat de nieuwe turbo S. Door daar regelmatig naar te kijken probeer ik mezelf wijs te maken dat hard werken kan helpen 😆 (maar door te werken kunt ge zoiets nooit “eerlijk” verdienen 😥 ).

Excuseer 😉

(Niet geQuote he!) 🙂

[size=150:2ywvnhzo]JONGENS!!!![/size]

AUB niet tlkens op QUOTE klikken maar op POST REPLY ❗ ❗ ❗

Kan toch niet zooooo moeilijk zijn 🙄 😥

[quote=”Mushroom”:1j1n0c4y][quote=”Alexx”:1j1n0c4y][quote=”Mushroom”:1j1n0c4y]Ik hoop (met de rit naar Stuttgart in ‘t vooruitzicht en met de Porsche days) dat er eens “per ongeluk” mooie kiekjes van de mijne gemaakt worden, want als ik foto’s neem ziet dat er altijd zo kunstmatig uit. 😳 Dan kan ik de mijne eens op m’n bureaublad zetten ipv de 996 4S van Tom993 😳 😳 😳 [/quote]
                    Misschien kunnen we even kennismaken op Porsche Days? In de buurt zal er wel een mooie locatie zijn , dan trek ik enkele pics van uw Porsche 🙂 [/quote]
                    💡
                    Goed idee ! 🙂
                    Wanneer ga jij ?[/quote]
                    Nog niets gepland, ik ga 1 of 2 dagen met mijn pa en het kan zijn dat ik derde dag met ne maat naar daar ga.
                    Jij ?

[quote=”Alexx”:37o10aya][quote=”Mushroom”:37o10aya]Ik hoop (met de rit naar Stuttgart in ‘t vooruitzicht en met de Porsche days) dat er eens “per ongeluk” mooie kiekjes van de mijne gemaakt worden, want als ik foto’s neem ziet dat er altijd zo kunstmatig uit. 😳 Dan kan ik de mijne eens op m’n bureaublad zetten ipv de 996 4S van Tom993 😳 😳 😳 [/quote]
                      Misschien kunnen we even kennismaken op Porsche Days? In de buurt zal er wel een mooie locatie zijn , dan trek ik enkele pics van uw Porsche 🙂 [/quote]
                      💡
                      Goed idee ! 🙂
                      Wanneer ga jij ?

[quote=”911-lover”:qod73w2o]Ergens op het net gevonden inmijn zoektocht naar leuke backgrounds .
                        HIER is wat ik tot nu toe verzameld heb[/quote]

zitten er een paar super nice tussen!

Heb er even uit m’n collectie ook een paar bijgezet..

Ergens op het net gevonden inmijn zoektocht naar leuke backgrounds .
                          HIER is wat ik tot nu toe verzameld heb

leuke photoshops, waar heb je die vandaan gehaald 911-lover?

[quote=”Mushroom”:2fbslkwl]Ik hoop (met de rit naar Stuttgart in ‘t vooruitzicht en met de Porsche days) dat er eens “per ongeluk” mooie kiekjes van de mijne gemaakt worden, want als ik foto’s neem ziet dat er altijd zo kunstmatig uit. 😳 Dan kan ik de mijne eens op m’n bureaublad zetten ipv de 996 4S van Tom993 😳 😳 😳 [/quote]
                              Misschien kunnen we even kennismaken op Porsche Days? In de buurt zal er wel een mooie locatie zijn , dan trek ik enkele pics van uw Porsche 🙂

Ik hoop (met de rit naar Stuttgart in ‘t vooruitzicht en met de Porsche days) dat er eens “per ongeluk” mooie kiekjes van de mijne gemaakt worden, want als ik foto’s neem ziet dat er altijd zo kunstmatig uit. 😳 Dan kan ik de mijne eens op m’n bureaublad zetten ipv de 996 4S van Tom993 😳 😳 😳

niet mijn 356 voor alle duidelijkheid

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.