Hoe zouden jullie reageren ?

Home Forum Zeverhoekje Hoe zouden jullie reageren ?

• Maker
    Discussie
  • Vaststelling :

Porsche Club Belgium gebruikt mijn foto’s zonder toelating. Verwijdert deskundig mijn handtekening.

Niet dat ik er echt een probleem wil van maken, maar zou wel op één of andere ludieke manier willen reageren 🙂

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Correcte instelling Alain
      Dit is misschien de kans om deuren te openen die anders dicht zouden blijven

Het hoeft niet zo een vaart te lopen en ga me ook niet uitspreken over die mensen, want ik ken ze niet.

Wel mogen ze weten dat ik hun manier van handelen niet apprecieer en daar ben ik principieel in.

Ik probeer steeds constructief te blijven en wie weet kunnen we in de toekomst misschien op een betere manier samenwerken.

Rufie.

🙄

zeker schandalig maar ja das niet apnormaal als je de geschiedenis kent van die voorzitter

wij als club doen zo iets niet. wij geven altijd bron vermelding in ons clubblad en wat de site betreft doen we dat ook in een medeling op het forum

ja zo zie je dat de dikke nekken zich veel permiteren en de gewoon mensen elkaar nog wel respecteren 😉

moest ik u zijn ik zou een boze brief schrijven naar duitsland ivm met de houding van de club

Een vriend van me is succesvol model.
              Een vijftal jaar terug wordt hij gevraagd voor een campagne van hugo boss in Duitsland. Groot is zijn verbazing als hij een jaar later zichzelf ziet prijken op een grote affiche voor een kledingzaak in Roeselare (met zelfde foto). Zijn agent wordt verwittigd en een claim volgde. Werd niet mee gelachen.
              Dit maar als voorbeeld.

Ik ook 💡

Reactie is vertrokken. Ben eens benieuwd 😉

Het is uiteraard een hele eer maar het getuigt wel van een totaal gebrek aan elementaire beleefdheid !

Ik zou het er niet bij laten, alleen al omwille van het principe!

Ze vinden uw foto’s dus mooier dan die van hun huisleverancier blijkbaar 😉
                      In ieder geval een hele eer voor jou Rufie!!! (maar ik zou toch ook even laten weten dat ze dat even hadden mogen vragen aan jou)

Zeker niet gepast en ondermaats voor een officiële club! 😯

kvind dit ook niet gepast
                          dat voor een officiele club van belgië 😕
                          hebben ze de foto’s van je website ofzo?

niet netjes iig ❗
                            hadden het in een voetnoot of zo erbij kunnen zetten
                            of tenminste mogen vragen als ze dan toch je ‘adres’ hadden
                            als het andersom was gegaan, waren de poppen al aan t dansen vrees ik
                            dus jij hebt zeker recht op een of andere rechtzetting/vergoeding
                            zoals je het zelf zegt, ze staan bij je in het krijt….

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.