Hoera een zusje erbij – 944 S2 3.0 Cabrio rood

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Hoera een zusje erbij – 944 S2 3.0 Cabrio rood

• Dit onderwerp bevat 53 reacties, 25 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door F.
  • Maker
    Discussie

• Herman Reniers
    Deelnemer

Waar een trip naar het Gardameer, tijdelijke onthouding door te lange onbeschikbaarheid van de 997 en last but not least een cursus polieren al niet kan toe leiden : gisteren overeenkomst getekend voor aanschaf van een ‘mooie en rooie’ 944 cabrio bouwjaar 1990. Dat krijg je ervan als The Fab, Harley G en Floere hun microben rondzaaien.
      Nu nog even zien uit te pluizen hoe wagen uit NL dient Ingevoerd. Uit ervaring met DLD weet ik dat ze daar dienden uitgeschreven maar over NL lees ik dat dit net NIET mag, kan iemand adviseren, ook gezien de rode dame met (of ondanks) haar 25 lentes in aanmerking komt voor een oldtimerbordje ?
      Lakwerk heeft wel flink geleden en is daardoor ideale case voor ‘The proof of the pudding is in the eating’ : Sven z’n cursus en nog meer z’n simoniseer euh excuus detailing producten zullen van pas komen en hard nodig zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
    • F

Proficiat met de aanwinst. Voor een dame op leeftijd mag ze er zeker nog zijn :up:

Tkx, yep yep zonder zever maar die Meguiars producten zijn echt wel top.
          Vandaag het kleien afgewerkt, als we tijd vinden volgende weken die lastige waskrassen eruit.

‘n beetje laat maar ook mijn welgemeende felicitaties met jouw nieuwe bolide!
            Prachtige wagen, zo zou ik er ook nog eentje willen hebben. Nu nog een diepte-reiniging en hij blinkt zodanig dat je er niet meer KAN naar kijken :popcorn:

en nu nog je avatar veranderen Herman:

eerst je foto in een geschikt formaat klaarzetten (min 260×260 en max ?)
              klik op de rode tekstbalk “welkom herman911” en dan direct op wijzig avatar links onder de bestaande avatar die in de dropdownbox opent
              foto uploaden en op thumbnail opslaan klikken

de wijziging staat dan meteen online

Yep Deepee, LM3A = India Red = Indischrot

Of langs het zekeringkasje dat rechthoekig / lang stickertje . :coolness:

in de koffer naast het reservewiel, achter het tapijt tussen de achterlichten. best een foto nemen en dan kijken welke codes op de foto staan. (of gewoon in het onderhoudsboekje op de tweelingsticker)

@ Walter : taxi spelen met oldtimer is wettelijk verboden Walter 😯
                      @ DST : denk indischrot maar weet het eigenlijk niet zeker. Waar/hoe vind ik ergens de exacte kleurcode ?

XXX

Ik heb een dikke fles champi mee om er over te gieten, gij de glazen????

It’s a beauty, geniet er van!! :respect2:

proficiat
                            mooie Porsche
                            :drink:

Gefeliciteerd Herman , nu kan je volgend jaar terug TAXI spelen aan het gardameer .

Chique voiture Herman, nogmaals proficiat. Wassen,wassen (2 emerkes gebruiken, zoals de meester het ons geleerd heeft) klei,klei,klei,polish,polish,polish,wax in wax out. Als je daarna een ritje maakt, hopelijk niet bocht in,bocht uit. :up: :up:

Proficiat, ziet er inderdaad zeer, zeer goed uit!

Mooi

Welk rood is dat?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.