Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › hoeveel 964 turbo’s zitten er hier tussen de leden?
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 4 maanden geleden door RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
10 juli 2007 om 19:14
misschien dat ik dat met wat opzoekwerk wel kan uitvissen ..maar ik ben nogal lui 😳 en ik wou nu toch eens weten wie er nog zo eentje had , om eventueel eens een paar vragen te stellen. En eventueel later eens een fotoshoot te houden.
-
MakerDiscussie
-
Wel turbowannes ik sta op die 965 die jij eerst wou kopen, ik bedoel dus die zwarte waar je eens gaan naar zien bent. Tevens ben je onlangs nog bij en goede vriend geweest van mij.
Hier de zwarte remklauw
En zo is ook het zelfde verhaal met het porsche logo dat soms op de zetels (hoofdsteun) staat en soms weer niet 😉 )
Mooie foto’s!!!
Ik heb de film Bad Boys onlangs nog eens bekeken en het is wel degelijk een Turbo 3.6. Dat van de remklauwen was me zelfs nog niet opgevallen 😳en het is een franse numerplaat vanvoor !!!
dit om te zegen ik heb ook een turbo een 3.3L van 1992 met optie X33
hier een paar photohttp://picasaweb.google.fr/bertdidier/V … tDePorsche
Maar zoals gezegd is geweest, er zijn verschillende 964 turbo’s gebruikt tijdens het opnemen van de film. Hierdoor had hij soms zwarte klauwen en soms rode
fff foutje in de film dus maar wel de oplettende kijker heeft het weer gezien
Hier staat toch echt “Turbo 3.6”.
Maar zoals gezegd is geweest, er zijn verschillende 964 turbo’s gebruikt tijdens het opnemen van de film. Hierdoor had hij soms zwarte klauwen en soms rode 😯
In Bad Boys moest het een 3.6 zijn maar als je goed kijkt zie je dat het niet steeds dezelfde is: verschillende kleuren rem klauwen enz…
Dacht dat er al iets over geschreven was op het forum.
Worden ook maar gehuurd voor de film…
Als ik mij de film nog goed voor de geest kan halen, had de “Bad Boy” wel de speedline-velgen van de 3.6 maar stond er achteraan gewoon “Turbo” op (ipv “Turbo 3.6”) en had hij zwarte remklauwen. Het was dus een 3.3…
De echte Speedlines zijn natuurlijk de beste keuze.
Doch één van de vorige eigenaars, een rijke Duitser, baalde blijkbaar van de aandacht die Speedlines nodig hebben op gebied van onderhoud en heeft voor 993 Turbo velgen geopteerd. Geen enkel spoor van de originele Speedlines 🙁Het “knopje’ is een oude versie van een electronische turbo durk regelaar,
twee keuzes, die de drukleiding naar de wastegate open maakt bij een hogere turbo druk dan de druk bepaald door de mechanische veer. Deze werd in 1995 geplaatst door Roock samen met een sport katalysator en G-pipe.
Zo heb je de keuze tussen ‘mild or wild’, maw. 0.7 of 1 bar.Een foto shoot lijkt me inderdaad een goed idee turbowannes
is idd een knappe wagen , en moest ik het geld gehad hebben ik zou ook voor een 3.6 gegaan zijn , want dat is idd ‘ de echte bad boy’ 😉 maar ik ben al meer dan blij met mijn ‘fat ass’ en ik hoop er snel terug mee te touren…
Niet dat ik die van jou niet knap vind hé Wannes, maar nog niet in real live gezien en die van de Geert al wel.
Qua uiterlijk vind ik persoonlijk de Jubi nog knapper. Zonder vleugel lijkt die nog breder.
Uiteraard hebben jullie met de Intercooler de extra ruimte onder de vleugel nodig héwel spijtig van de turbo velgen vind ik…ik zou er zeker de speedline’s onder leggen. maar dat is goesting hé 😉
[quote=”stefx911″:3kit0x3y]Die van GHALLY is De Echte BAD BOYS porsche!…en heeft nog een extra RUF knopje 😉 [/quote]
idd, zal dan ook nog een pakje duurder zijn dan de mijne 😉
ruf knopje ❓
Die van GHALLY is De Echte BAD BOYS porsche!…en heeft nog een extra RUF knopje 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.