Hoeveel 993 Turbo’s met X50 optie?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Hoeveel 993 Turbo’s met X50 optie?

• Maker
    Discussie

• Jonathan
    Deelnemer

Beste Porschisten,

Heeft iemand cijfermateriaal van de productieaantallen binnen de 993 Turboreeks?

Ik ben op zoek naar het aantal wagens die met het OEM Krachtpakket (optie X50) van de band gerold zijn.

Dank bij voorbaat,

Jonathan

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Ik ben ook zeer tevreden van Marc noack, enkele weken de vrijdag een mail gezonden in “Google translate duits” en de maandag er op antwoord gekregen. Dit was ivm een optiecode van het aerokit pakket. Mss eens navragen hoeveel wagens er geproduceerd zijn met de X50 optie. Je kan maar proberen.

Inderdaad Joe! Ik kwam net z’n mail tegen. Maar chassis enzo heb ik al, ook reeds gecheckt. Maar hoe exclusief is die ene optie is me de vraag aangezien het toch een vrij ‘zeldzame’ optie is. Ook al is ‘zeldzaam’ een relatief begrip…

Als je naar marc.noack@porsche.de mailtje stuurt waarin je zelf nummer van chassis, motor en boite opgeeft, kan die je enkel bevestigen of die “matching” zijn. Voor kleurcode, opties…zie sticker op wagen en/of onderhoudsboekje.

Ik heb ondertussen ook nog wat gezocht maar dit gaat een hele moeilijke worden vrees ik :/. Misschien dat het wel bij iemand na te vragen valt? Hoe noemt die Duitse kerel weer waar je op maat via mail bepaalde info kan navragen? Ik moet z’n mailadres hier ergens hebben maar waar…

Got it! Marc Noack is de naam. Misschien via hem. Kwestie van de exclusiviteit van de wagens met deze opties eens te kunnen inschatten 😉

meer gedetailleerd dan dit heb ik het nog nergens gevonden :

prod993.png

Dat is alvast een handige site voor productieaantallen per model(jaar) maar of het mogelijk is om de cijfers te vinden adhv één specifiek (zeldzame) optie is nog maar de vraag… Nog iemand?

Hier misschien.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.