Hoeveel % korting op nieuwe Porsche

Home Forum Porsche Talk Hoeveel % korting op nieuwe Porsche

• Maker
    Discussie

• J. van Dun
    Deelnemer

Beste Porsche rijders,

Afgelopen week ben ik bij een Porsche dealer gaan kijken voor een nieuwe Macan of Cayenne.
      Op de Macan kreeg ik 4% en op de Cayenne 5% korting.
      Ik heb verder nog niet onderhandeld, maar wat zijn jullie ervaringen met de kortingen op een nieuwe porsche?
      Ik heb geen auto om in te ruilen.

Gr,
      Jerome

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • eri

hoeveel korting zou je krijgen tegenwoordig op een Cayman 2.0

Als een 911 praktisch genoeg is voor je activiteiten, dan zal een Cayman dat ook zijn, maar dan voor het budget van die CLA… :engeltje:

In Duitsland staat in een OPC Showroom een 991.2 carrera 4, met de juiste opties en kleur (nachtblauw metaalkleur). Prijs : 122.290 euro incl. BTW (bijna 4500 euro goedkoper dan gelijkaardige configuratie in België). Op de vraag of ze een overname doen was het negatief. Reden is dat ze geen Buitenlandse wagens over nemen. Maar in ruil konden ze wel een betere prijs maken : 113.300 euro (staat op e-mail).

In België bij een OPC : beste prijs 124.990 euro (en een overnameprijs die ongeveer 12.000 euro onder de huidige te koop aangeboden vergelijkbare wagens ligt). In Duitsland beste prijs : 113.300 euro

Mijn keuze zou snel gemaakt zijn. Maar even over geslapen en nieuwe 991.2 is vandaag prachtig. Binnen vier jaar zoals met elke wagen hetzelfde voor : beu gezien. En je bent weer ettelijke tienduizenden euro’s kwijt. Dus rustig verder kijken naar een exclusieve oldtimer en er een leuke hobbytoy van maken 😉

En omdat we moesten investeren voor mij een mercedes CLA Shooting break besteld (in amg versie). Dat wordt mijn kilometervreter voor de nieuwe activiteiten. En als daily naast de panamera is het leuk om eens te kunnen afwisselen 🙂

eri

[quote=”eri” post=227723]Ik hoop 10% te krijgen bij aankoop 991S.[/quote]

Een schamele 3% heb ik gekregen 😥
              Op een M4 krijg je zeker 10%.

Een UK bestelling komt je op minimaal 1 jaar wachttijd te staan en dan nog garanderen ze niets. 😐

Mm korting zal overal wel het zelfde zijn normaal !! maar er zit veel verschil in overname bv !!!
                  en Servies is veel belangrijker dan extra % :drink: :first:

In mijnen tijd (2013) was dat 3% op de Jubi :salut:
                    Hangt volledig af van welk model 911. Op een redelijk normale kan je in theorie (van wat ik lees op internet) 5 tot 7% krijgen, die nieuwe GT3 RS zal wel 0% geweest zijn, etc…

zou toch wel eens willen weten wat de kortingen zijn op een nieuwe 911 :popcorn:
                      Helaas geraak ik er zelf niet deze maand :bounce:

op de hybrides zullen ze idd niet te veel korting aanbieden want ze verkopen vanzelf, vraag en aanbod regel :salut:

Nieuwe Macan Diesel S gekocht… 69.000 euro (incl BTW) (weinig opties), zonder te vragen 5000 euro korting gekregen… (geldig tot eind januari) Dus bijna de (weinige) opties gratis gekregen.

Ik hoorde toen betreffende de Cayenne hybride dat er haast niet aan te geraken was. Kan kloppen als het vorige week werd verkondigd dat 1/3 van de plug-in in België een Cayenne is!

En waarom zou je een grote korting geven als de kopers toch vechten om er één te mogen kopen.

vorig jaar offerte gevraagd bij PCM voor een Cayenne Hybride: was 6 %
                              offerte op BTW nummer.

Beetje fhankelijk van prive of bedrijfsmatig….was bij audi ook verschil

succes :up:
                                  Ben nieuwsgierig naar de korting die je zal krijgen :popcorn:

eri

Ik hoop 10% te krijgen bij aankoop 991S.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.