hoeveel PK krijg ik uit een porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen hoeveel PK krijg ik uit een porsche

• Maker
    Discussie
  • klein vraagje hoeveel pk kan ik uit een porsche cayenne turbo krijgen van 2004 ?
    heb al zoveel verschillende vermogens gezien, maar als ik er 1tje heb van 450 pk hoeveel kan ik er dan nog bij krijgen?

heb er gezien van 500,520,600,…

of hangt dit ook af van welk jaar de auto is ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [hide]Misschien een onverwachte hoek … http://customimportarts.com/
      Ik weet dat hij zeker de uitdaging niet uit de weg zal gaan om een 1000pk Porsche ineen te boksen ![/hide]

[quote=”bccars” post=233696][/quote]

vertel 😀

[hide]Ik ken iemand die daar zonder blikken of blozen 1000pk voor je uithaalt[/hide]

wat is het beste om aan te raden dan ? 4,5l of 4,8l

heb juist nog een mooie auto tegengekomen met een 4,8l 500pk

J

How deep is your wallet?

Gemballa haalde er 750 pk uit.
              Uit een 4.5liter V8 knijp je nog een pak meer dan dat ook.
              Hoeveel rijcomfort en bruikbaarheid wil je opgeven? Geef je graag geld weg aan garagisten?? hoe meer pk je eruit wil halen, hoe meer geld je er moet insteken en blijven insteken, want een motor met 750 en meer pk, die doet geen 30.000km tussen 2 onderhoudjes…
              En met veel pk’s, komen andere kosten, remmen, ophanging, rubber, slijtage, koppeling, noem maar op.

Tis jouw auto en een beetje extra is altijd leuk, maar je zal veel compromissen moeten sluiten als je echt alles eruit wil.

Hangt ook een beetje van je gevoel voor humor af

hangt allemaal af of je alleen de chip remapt of bijkomend nog onderdelen vervangt zoals grotere turbo’s en bijkomende intercoolers
                  kijk eens op de website van techart; daar maakt men idd onderscheid qua modeljaren; voor de KJN tot modeljaar 2007 doen ze met hun magnum porwerkit 600Pk en 850 Nm

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.