Hoi, Hallo of Allo

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hoi, Hallo of Allo

• Maker
    Discussie

• Rene Bongers
    Deelnemer

Hoi, Hallo of Allo,

Zoals het hoort zal ik mij ook even netjes voostellen.
      Rene kom uit Nederland (limburg). Momenteel porsche loos maar op zoek naar een Cayman S 987 MKII.

Aangezien België dichterbij is dan vele Nederlandse provincies ga ik ook maar eens rond kijken op dit forum.

Alvast de beste wensen en een voorspoedig nieuw jaar, met vooral een goede gezondheid.

Mvg,

René

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Vrijdag even op een neer naar München om de Cayman op te halen.

Één klein nadeel de motor is stuk. Wat me enig sinds tegen hield om een MKI te kopen wat het risico op motor schade. Vandaar mij zoektocht eigenlijk naar een MKII en toen kwam deze voorbij.

De auto heeft een tijdje stil gestaan omdat de verkoper de auto nog wilde laten repareren maar het kwam er niet van.
        Hij had de auto van een particulier gekocht en kon de auto al een tijdje. Naar 11 dagen genoten te hebben van de auto ging de motor stuk en hij had geen geld voor de reparatie.

Foto’s volgen

welkom en idd. een superbegin van 2016, zo zou ik ook willen beginnen aan het jaar 😀

Welkom en succes met de zoektocht.

Welkom en veel zoekplezier!

ken

hey Rene
                welkom hier en succes met je zoektocht!!!
                hou ons verder op het hoogte van het verloop!!!

Welkom op het forum en een happy new year gewenst .

Welkom op het forum!

welkom en de groeten aan Edith 😉

Hartelijk welgekomen Bij den Bels!

Welkom op dit forum. Succes met de zoektocht en een fijn nieuw jaar.
                          Floere.

PDS

Welkom René !

Succes met de zoektocht :up:

Welkom René! Succes met je zoektocht naar je Cayman!
                              En je bent steeds welkom als we ergens een terrasje gaan doen met de andere forummers!

XXX

Welkom René, veel succes met de zoektocht en een tof 2016 gewenst.
                                Kan ook niet anders met een Cayman in ‘t vooruitzicht :up:

welkom
                                  veel succes met je zoektocht
                                  :drink:

Ive

Wees welkom en veel succes met de zoektocht.
                                    Veel plezier op het forum :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.