Hoi Porsche lovers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hoi Porsche lovers

• Maker
    Discussie
  • key.jpg

hallo iedereen,

Ik stel me even voor.
    Ik ben sinds juli 2011 de trotse bezitter van een Boxster Spyder en I love it!
    Mijn interesses gaan buiten Porsche uit naar vintage Tamiya en custom carbononderdelen.
    Ik kijk er wel naar uit om gelijkgestemden te ontmoeten en de passie te delen.

greets
    carbonman

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
    • Ferme kar, ik heb ook zo eentje 🙂

Geef me gerust een seintje als je wat foto’s wil. We vinden ongetwijfeld wel een fotograaf.
      Er bestaat trouwens een Spyder Registry: http://www.dspyda.com/dspyda/Home/Home.html maar voorlopig zonder Belgen. (ik heb wel al een mailtje gestuurd, gisteren)

De boxster spyder vind ik een van de mooiste porsches, praktisch kon het misschien wat beter maar je kan ook niet alles hebben hé :respekt:

in gent rijdt er ook een witte met zwarte wielen als ik me niet vergis te zien studentenbuurt st kwintensberg en ook st-denijs westrem, stond een tijdje te koop bij CM 😉

Bedankt voor de uitlichting!

Groeten

Blijft toch een ferm mooi machien zulle :respekt: :respekt: :respekt:

foto zonder ‘het regengedeelte’ van de kap, let vooral op de zijruitjes en midden achter. Dan krijg je nog een langgerekter siliouette. Het harde gedeelte wat tegen de voorruit past is trouwens ook volledig in carbon en daarom ook superlicht en goed hanteerbaar
              rear.jpg

Ah, kwist niet dat dat kon :p

Groeten

het openen/sluiten van het dakje:
                  er zijn verschillende mogelijkheden:
                  -in mijn garage 2 minuten (wegens voorzichtigheid)
                  -parking langs de snelweg 1min 30 (wegens anders te veel jaloerse blikken)
                  – als het net is beginnen regenen 1min :happy: (wegens de stress factor)

nee mijne collega heeft al eens getimed voor het bovenste en tussengedeelte tel dan maar op een kleine 2 minuten. Al moet ik zeggen dat ik al veel gereden heb met alleen het bovenste deel (zonnetent) en dat heb je minder dan een minuut erop. Dan is het gedeelte achter uw kopsteunen nog open en dan hoor je nog alles maar zit je toch uit de zon. Is trouwens zeer aangenaam zo rijden op de autostrade bij hevige zon.
                  Ik had de Spyder trouwens besteld en toen hij geleverd was wist de verkoper niet meer precies hoe het dakje erop moest en heb ik het hem maar voorgedaan 😳
                  Ik had namelijk tijdens mijn wachtperiode de Youtube filmkes al duizend keer bekeken :relaxman:

Zou het echt zo lang duren?
                    Ik heb het Kris zien doen en ik vond het toch vrij vlot gaan.
                    Kris, komaan jongen, geef ons je toptijd eens! :first:

Hahaha 😀 Gelukkig dat het qua kwaliteit en qua gebruiksgemak en qua schoonheid totaal niet in de buurt komt van deze mislukte tent:

DSCF0100.JPG

Vind het juist er vet staan op de Spyder. Maar 2 min is wel veel 😳

Groeten

Anoniem

Volgens Porsche ongeveer een minuut ,in realiteit zeker het dubbele .Je kan het ook niet doen op de pechstrook van de autosnelweg anders ben je je openstaande deuren kwijt . 😳

MAAR 7? Hoe zonde zeg… Dus nog 3 te gaan :mrgreen:

Wat ik altijd al wou weten: hoe lang duurt het voordat een beoefend persoon het dakje erop kan zetten en eraf kan halen?

Groeten

@spykerforce,
                            noop das hem nog niet, zo vuil laat ik mijne niet worden 😕
                            Nu ik moet zeggen dat je er toch al veel gespot hebt want volgens mijn betrouwbare bronnen binnen de ‘officiele instanties’ zijn er in België slechts 7 Spyders ingeschreven…
                            Ik heb trouwens nog wat plannen voor hem nog wat exclusiever te maken (carbon?! 💡 )

Ik kom overal wel, ondanks dat ik geen auto heb 🙂 Familie in Voorburg, vrienden in Den Haag, huis in Sittard, Aken om eens foto’s te trekken, vrienden in Stuttgart, studeren in Leuven, … Wordt ook soms uitgenodigd om ergens heen te gaan, ik had bijvoorbeeld een hele tijd terug een fotoshoot in Gouda. Eventjes met de trein vanuit Leuven op en neer 😕

Groeten

Geografisch bedoelde ik 😎 maar ff gecheck en ja dus,beide 😛

Op het forum of geografisch gezien ? 😀 Het is in ieder geval op beide 😀

Over de foto’s:

Witte: Knokke
                                  Rode: Aachen
                                  Zwarte: Voorburg
                                  Grijze: Leuven

Groeten

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.