Hoi Porsche lovers

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hoi Porsche lovers

• Maker
    Discussie
  • key.jpg

hallo iedereen,

Ik stel me even voor.
    Ik ben sinds juli 2011 de trotse bezitter van een Boxster Spyder en I love it!
    Mijn interesses gaan buiten Porsche uit naar vintage Tamiya en custom carbononderdelen.
    Ik kijk er wel naar uit om gelijkgestemden te ontmoeten en de passie te delen.

greets
    carbonman

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
    • Hmm lekker!spykerforce ben jij overal tegelijk ofzo?! :engeltje:

Wow, dus toch een wereld van verschil. Knap van Porsche hoor!

Laatste poging: deze auto 😛 ? :

DSC_3954.JPG

Heb ze al in verschillende kleuren gefotografeerd, maar persoonlijk vind ik wit het beste staan 🙂

Rood:
        DSC_5631.JPG

Zwart:
        DSC_3396.JPG

Grijs:
        DSC_7755.JPG

Groeten

Waw mooie en originele P. :first:

Het gaat dit jaar stuiven als al die nieuwe bolides losgelaten worden op de Belgische wegen tijdens onze samenkomsten en ritten.
          :drink: :applaus:

Ik kijk er al naar uit. Heb alvast een extra batterij voor mijn fototoestel gekocht… 😉

see you…

Echt een prachtige wagen :relaxman: Heb er zelf over getwijfeld,en nu
            ik hem zo zie weet ik weer waarom! :respekt:

spyder_2012-01-10.jpg
              Hoi
              Neen is mijne niet, heb hem pas van 17 Juli 2011. Ik heb de ook rolbeugels gelakt en een sportuitlaat ipv de standaard zwarte uitlaat. Dit zijn alvast de kleine verschillen die ik zie.
              Kwa rijden kun je dit niet vergelijken met een gewone Boxster S want ik heb al met verschillende Porsches gereden en de enige waar je het wat mee kan vergelijken kwa gevoel en gedrag is een GT3 RS. Maar ik heb bewust voor een mid-engine gekozen omwille van de balance en het puristische van de Spyder…

Wow, prachtig! Erg fraaie auto hoor! Heb zelf geen P., maar heb tijdens een fotoshoot in een Boxster 987 MkII mogen rijden. Wat een héééérlijke auto zeg! Ik weet niet of een Spyder totaal anders rijdt, maar dit is een wel erg fraai exemplaar met al dat carbon 🙂

Is het toevallig deze? Dan heb ik u al eens ontmoet 🙂

Welkom op het forum!!

Groeten

Hoi
                  even een paar antwoordjes:
                  de carbonparts zijn idd Porsche onderdelen welke in carbon worden gemaakt. Geen carbon layup (carbonlaagje erover) maar echte lichtere onderdelen in carbon via een mal. Ik heb al een aantal stuks gemaakt voor mijn Spyder. Ik doe dit voorlopig uit hobby, mijn daytime job ligt in een volledig andere branche.
                  KoenC is een close friend van mij en deelt ook de Tamiya passie. Eén ritje in mijn Spyder en zijne Lotus stond te koop. Voor de rest zal hij zich wel zelf voorstellen.
                  Ben idd een aantal keren in Bilzen geweest dus ben daar blijkbaar al gespot…
                  Op de foto zie je een cover van de Spyder (waar bij gewone Boxster de spoiler zit) welke in carbon gemaakt is

Attachments:
                  • CF.jpg
                  Wim

[quote=”koenc” post=87828]Hallo Kris,
                    één van de schuldigen waarom ook ik een Porsche heb gekocht. Levering nu vrijdag…[/quote]

En wie is KoenC die zijn eerste antwoord hier plaatst, en blijkbaar forummers kent.

Dus stel je even voor, leren wij je ook beter kennen.
                    Kun je gelijk ook even vertellen wat voor Porsche je gekocht hebt. 💡

Knap, nog niet in real life tegen gekomen. Veel plezier ermee. Is je carbon P-gelinkt ?

Nice P, rijden hier in Brugge ook 2 zulke rond in het wit. :driver: :driver: :driver:

Welkom alhier, supermooie boxter. Zwart/wit of Wit/zwart combinaties vind ik gewoon top.

Maar ik lees ook custom carbononderdelen, is dit iets wat je achter uw uren doet of fulltime?

Hallo Kris,
                            één van de schuldigen waarom ook ik een Porsche heb gekocht. Levering nu vrijdag…

Dat je Porsche fantastisch is heb ik al “aan den lijve” kunnen ondervinden.
                            Tot één dezer voor de eerste rit samen!

mooi mooi
                              ben jij toevallig die wat regelmatig in bilzen rondcheest ?

Welkom en proficiat met uw prachtige bolide :respekt:

Een Boxster Spyder… en dan nog in’t wit!!
                                  Die zal succes hebben op de Miss Coast verkiezing 8) 😈
                                  Dames vochten verleden jaar bijna voor de enige Boxster die ertussen stond…

Tamiya sure brings back memories… frustraties ook 🙂 😳 :sarcastisch
                                  Maar ‘t waren de beste bouwdozen qua afwerking en pasvorm.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.