Holland wil Vlaanderen terug na 177 jaar

Home Forum Zeverhoekje Holland wil Vlaanderen terug na 177 jaar

• Maker
    Discussie

• Wim

Hele, Kaaskopkes das boven de rivieren hé, ik woon zelf ook net over de grens, maar mijn roots liggen in Puurs.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
        • Geen probleem voor de Hollanders hier, de meiskes zijn ok dus waarom niet 🙂 P )

Wim

[quote=”svandamme”:2ff99wx6]dan liever bij Frankrijk geplakt worden, dan hebben we tenminste geen achteruitgang op vlak van qualiteit, eten, drinken, goe leven…

en ik weet waarover ik spreek,
            net , na 6 jaar, terug verhuisd naar Belgie, vanuit Nederland…[/quote]

Ben het bijna met alles eens wat je schrijft, maar waarom bij Frankrijk, neem ons Zeeuws-Vlaanderen erbij, en laat dan België wat België is, n.l. een fantastisch land met een goede bourgondische cultuur. 😉

Ferdy schreef;

W’hebben ze amper na 15 jaar ( 1815-1830 ) buiten gegooid, laat ze alstublieft waar ze zijn.

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.[/quote]

Idem Dito !! 😡

dan liever bij Frankrijk geplakt worden, dan hebben we tenminste geen achteruitgang op vlak van qualiteit, eten, drinken, goe leven…

en ik weet waarover ik spreek,
                net , na 6 jaar, terug verhuisd naar Belgie, vanuit Nederland…

Na een druk weekendje tijd gevonden om hier te komen.
                  En natuurlijk aan de wensen voldaan 😉

Wim

Moderators….draadje splitsen en daar verder gaan 😉

[quote=”ferdy”:1lzn0m17][quote=”stefx911″:1lzn0m17]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]
                      W’hebben ze amper na 15 jaar ( 1815-1830 ) buiten gegooid, laat ze alstublieft waar ze zijn.

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.[/quote]
                      77% van de Nederlanders, en hoeveel % van de vlamingen ❓ ❓ (zal wel 0 % zijn, als je die inwijkelingen uit nederland niet meerekent )
                      nog liever Vlaanderen als een land ❗ ❗
                      maar ging het hier eigenlijk niet over sneeuwwitje 🙄 🙄
                      spijtig dat ze (eventueel) verkocht word 😥 😥 😥 😥
                      (hopelijk niet aan de boze stiefmoeder 😯 😯 )

[quote=”stefx911″:34jd6gj5]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]

Ik wil helemaal in geen HOL- LAND gaan wonen.

Wim

[quote cabrio Wim]
                          Wallonië bij Frankrijk, Limburg en Zws-Vl bij België, dan hebben we een mooi landje > verry happy.
                          Zws-Vl heeft toch vroeger bij het land van Gent gehoord, dus waarom niet terug…………en de schelde als Grenslijn[quote]

Dit heb ik in het Nl PF geschreven, mag er toch echt niet aan denken dat ze dat gaan doen hé.

[quote=”stefx911″:2whyvv98]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]

Om hier baas te komen spelen ? Hartstikke bedankt.
                            De tijd van het imperialisme is al 200 jaar voorbij.

[quote=”stefx911″:1edb8ely]Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉 [/quote]

Nou wordt ie helemaal mooi 😆 . Kwestie de Nederlandse zinspelingen al te oefenen.

Is ook een discussie op het Nederlandse Forum 💡

Hoorde deze ochtend op StuBru dat er een enquete geweest is waarin 77% van de Nederlanders voorstander zijn om van Vlaanderen en Nederland één geheel te maken.

Dat zal wel! 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.