Home link

• Maker
    Discussie
  • Er zit ‘n Home Link optie op m’n 997 S, heb 2 verschillende garage poort openers, maar geen van beiden blijkt te willen aangenomen worden…ik heb de handleiding al ‘n paar keer er op open geslaan, spreken van vaste code en wisselende code. De activering van 1 van de 3 programeerbare knoppen lukt…knipperen en dan zou je met je afstandbediening binnen de 5 min. vooraan je wagen, moeten op de afstandsbediening drukken….totdat de mistlampen zouden aanspringen, dit alles met het contact op ON, maar dit laatste blijft uit….weet iemand wat er precies onder het voorste gedeelte van het front zit? Misschien wel ‘n draadje los….
    Volgens de handleiding, zouden praktisch ALLE remoters moeten gedetecteerd kunnen worden.

Greetz…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Klinkt hetzelfde als mijn probleem dat ik had met de thermostaat van de huisverwarming .
      Wist ik veel dat daar batterijen in moesten .
      Vroeger hadden die constant stroom 😳

Anoniem

😀 nu een jaar later en…probleem opgelost!!, gewoon nieuwe batt in de afstandsbediening! 5” en ‘t werkte!

Anoniem

bij een variabele code van je poort (wat nu meestal altijd is) is het idd best effe de installateur van je poort te contacteren. is snel opgelost dan. Bij audi hadden we dat probje soms ook bij klanten.

Het kan zijn dat je ‘n aparte zender moet aanschaffen, dat heb ik ook moeten doen ivm met m’n poort. Misschien es bellen naar Hormann, die zullen wel weten wat te doen.
            Greets…

Wat bleek er mis te zitten aan m’n homelink? Er zat ‘n USA module in, die frequenties lopen niet syncroon met die van Europa, even ‘n andere module laten inbouwen en de zaak was opgelost!

Hey, ik zou het nog niet durven zeggen, maar ik heb m’n porsche via hun laten importeren, uit den USA, ze hebben alles netjes geregeld aan het voorgesteld tarrief, TUV gekeurd, invoerrechten betaald, enkel ben ik achter het homologatie gebeuren aan gegaan in België, na ‘n goeie 900€ was dat ook weer achter de rug, en verder hebben ze me correct behandeld, en zelfs nog 1 jaar extra Porsche garantie gegeven, ‘n indoor car cover en ‘n sleutelhanger. En voor de rest is het niet verder te bepalen of ze qua techtniek ook even correct zijn, maar ik denk van wel é.

Greetzzzz…

4s

effe volledig terzijde maar zou graag met mijn p naar keulen gaan voor het onderhoud,

vind je het aan te raden, heb je daar goede ervaringen?
                  iemand anders misschien

Ja, ik zal het even laten onderzoeken bij Porsche Keulen, heb er toch garantie, dus moeten ze het maar fiksen….zal m’n garagepoorten ff mee nemen…en je kent het é, het zal altijd aan de ander z’n spullen liggen…ahhaahah.

Maar alvast bedankt voor je reactie.

Greetzzz.

Dat zeggen ze van bluetooth carkits van in de fabriek geplaatst ook. Een lijst van 50 toestellen waarvan er met een beetje geluk nog 2 of 3 verkrijgbaar zijn. En dan werkt het nog maar voor 50% 😆 .

Best is om eens tot in de garage te rijden en daar te vragen om alles even te controleren? Zelfs met twee garagepoorten en één tuinpoort aan de oprit en alles van hetzelfde merk heb je drie “kastjes” nodig. Tof als de zonneklep “vol” hangt met die prullen 🙄 .

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.