homelegatie ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 homelegatie ?

• Maker
    Discussie
  • Mijn porsche komt van california, nu is hij ingeschreven als oldtimer maar ik zou hem willen laten homelegeren en dan gewoon inscrijven als classic car. Ik heb mijn fuschen vervangen door cupvelgen 17′ en de banden vooraan 205 en achteraan 245 kan ik hem dan laten homelegeren met die banden en velgen of moet ik er de originele fuschen terug opplaatsen anders zou ik ze kunnen verkopen

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Url

[quote=”paul911sc”:35v0gx90]Bedankt, heel duidelijk ik zal eens contact opnemen met GOCA[/quote]

Houd ons op de hoogte aub want ik sta voor hetzelfde probleem.

Groeten,

Ward

Bedankt, heel duidelijk ik zal eens contact opnemen met GOCA

Volgens mij kan jij hem laten homologeren met de wielen die erop staan. Het zal hier toch waarschijnlijk om een “alleenstaand geval” gaan aangezien de wagen uit de USA komt en ook heel waarschijnlijk met de USA specificaties nooit in Belgie is verkocht.

Als hetzelfde type wagen wel in Belgie is verkocht dan zou ik hem aanbieden met de Fuchs zodat hij beantwoord aan de originele gelijkvormigheid.

Op de homologatie voor een alleenstand geval staan nooit de wielen vermeld, wel de banden maten en worden die maten aanzien als de originele bij gebrek aan iets anders !. Bij de volgende keuring zullen de bandenmaten moeten kloppen met het afgeleverd gelijkvormigheidsattest.

Je kan deze vraag eens stellen aan Johan Reymen bij GOCA hij is heel behulpzaam en hij weet het zeker.

Yvan

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.