Hoog tijd……

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hoog tijd……

• Maker
    Discussie

• evans
    Deelnemer

Eindelijk en hoog tijd voor een voorstelling – al geruime tijd lid en ondertussen al aan mijn tweede P toe. De eerste, een 3,2 targa, ongeveer 3 jaar geleden gekocht en zelfs met voorkennis toch nog het nodige ‘leergeld’ betaald. Ondertussen deze ingeruild voor wat uiteindelijk de juiste keuze zou blijken – met name voor mij het juiste ‘P’ gevoel (karakter, aanvoelen en uitstraling) – 964 carrera 4 – en na een aantal maanden werk (met de nodige hulp) staat deze bolide te schitteren op mijn oprit.
      Mijn dank voor de onschatbare info hier beschikbaar …en voor iedereen ‘keep it safe’…
      20120427_1735491.jpg
      20120427_1736171.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • welkom en een zeer mooie bak die je hebt

Heel mooie auto!!!

en na hem in t echt gezien te hebben zou ik zeggen zonneband laten en zwarte harten zijn ook ok… prachtige wagen !

Hoi Evans, vandag irl ontmoet, en dan ook meteen even je voorstelling gaan opzoeken, mooie wagen ! ik hou ook van de zwarte accenten (vooral de koplampringen) enige twee dingen die ik naar mijn smaak zou wijzigen, harten van de velgen ook rood maken en zonneband ook weg… Maar zoals eerder gezegd, dat is ieder voor zich naar eigen smaak 😉

Ben benieuwd om hem eens in t echt te spotten !

Mooie wagen en zeker in de rode kleur heeft altijd mijn voorkeur kleur geweest wat de zwarte ringen en spoilerlip betreft dat is persoonlijke smaak alleen die band op de voorruit die past niet bij deze wagen(persoonlijke smaak) vele toffe kmeters gewenst grtje jb

Met iets te verlagen zal het wel nog mogelijk zijn om over de verkeersdrempels te raken .Vertragen moet je toch 😥 😉

Porschisten,

Thx voor de reacties….vooraan verlagen – gelijk maar nu kan ik tegen normale snelheden die verdomde verkeersdrempels :censored: over….en met betrekking tot de koplampringen…beetje afgekeken van de 964 RS Amercia….en natuurlijk zoals gesteld ‘smaken verschillen nu eenmaal’….

Van harte welkom hier

PB

Ik vond het net mooi die zwarte accenten. :first:

Welkom :driver:

In eerste instantie dacht ik ook zoiets, dan de opmerking van Wim gelezen en ja…
                            IMO, moest hij idd vooraan wat lager komen te liggen zou het een pak beter zijn.
                            Moest hij goed verlagerd worden zouden die zwarte koplampringen dan nog wel eens heel mooi kunnen zijn, een sportievere look, de 997 heeft ‘t trouwens ook op de Speedster.
                            Die zwarte geplakte zonneband daarentegen… 🙁 Dat haalt ‘t geheel naar beneden.
                            De dakspoiler vind ik mooi, de kofferspoiler die zou vliegen bij mij, maar smaken en kleuren…

http://www.johndglynn.com/wp-content/uploads/2010/09/Porsche-997-Speedster-1.jpg

Anyway, welkom hé! 😉

Wim ,die koplampringen daar had ik ook mijn bedenkingen bij .Volgens mij geen meerwaarde !

welkom

mooie oprit die je hebt :relaxman:

Wim

Welkom Evans, ziet er goed uit, maar heb een paar opmerkingen als dat mag, en dit is alleen maar een opbouwende tip voor jou en je Porsche.
                                  Ik vindt dat hij in totaliteit iets mag zakken zeker vooraan, zal hem een veel mooiere lijn geven als hij iets zakt.
                                  En verder, maar dat is mijn smaak de kleur van de koplamp ringen, waarom zijn deze niet in kleur gespoten, of moeten die er nog overheen.

Welkom, knappe wagen. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.